EspExpat
Banned
Heb je al plannen deze avond?
Wat stel je voor? ;o
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je al plannen deze avond?
Die ‘moderne’ tijden toch…
Wanneer een buddy een pijpbeurt i.p.v. pint voorstelt ga ik toch vriendelijk bedanken. Geaardheid zal ongetwijfeld een spectrum zijn maar ik persoonlijk zit toch aan de kant waar mannen totaal niet opwinden.Maja, worden gepijpt door een man vind ik niet noodzakelijk gay. We kussen niet, we krijgen geen gevoelens. De pijper wordt er vaak zo geil van dat hij vanzelf zonder stimulatie zij lading verliest en ik krijg plezier. Zie het als een pint gaan drinken met je buddy.
SureWanneer een buddy een pijpbeurt i.p.v. pint voorstelt ga ik toch vriendelijk bedanken. Geaardheid zal ongetwijfeld een spectrum zijn maar ik persoonlijk zit toch aan de kant waar mannen totaal niet opwinden.
Ik pas. Liever een kutavond.Maja, worden gepijpt door een man vind ik niet noodzakelijk gay. We kussen niet, we krijgen geen gevoelens. De pijper wordt er vaak zo geil van dat hij vanzelf zonder stimulatie zij lading verliest en ik krijg plezier. Zie het als een pint gaan drinken met je buddy.
Wanneer een buddy een pijpbeurt i.p.v. pint voorstelt ga ik toch vriendelijk bedanken. Geaardheid zal ongetwijfeld een spectrum zijn maar ik persoonlijk zit toch aan de kant waar mannen totaal niet opwinden.
Maar mijn troll-alarm gaat opnieuw af. Eerst crypto-influencer die geen reclame wou maken, dan was er nog iets bizars en nu dit.
Tarrel gaming.Ik durf bijna niet vragen wat tg kanaal is.

Oh ik word niet opgewonden door mannen hoor. Ik kan ook onmogelijk gevoelens krijgen van een man. Maar een man zonder lichaamshaar, die verzorgd is, die niet dik is, die verstandig en lief is, en die liefst blond is mag mij daar onder gerust plezieren. Vind ik niet echt geil maar ook niet vies.
Would wife.Maar een man zonder lichaamshaar, die verzorgd is, die niet dik is, die verstandig en lief is, en die liefst blond is mag mij daar onder gerust plezieren. Vind ik niet echt geil maar ook niet vies.
Euh, wie gaat het hen zeggen?I totally get this. Anderzijds, ben ook geen homo maar zou wel grof geld betalen om bijvoorbeeld Natalie Mars haar piet me ballen en al zo diep mogelijk mijn keelgat in te wurmen.
Ta ta ta daaammmmmmEuh, wie gaat het hen zeggen?
Euh, wie gaat het hen zeggen?