Het grote slowchat topic

Maja, worden gepijpt door een man vind ik niet noodzakelijk gay. We kussen niet, we krijgen geen gevoelens. De pijper wordt er vaak zo geil van dat hij vanzelf zonder stimulatie zij lading verliest en ik krijg plezier. Zie het als een pint gaan drinken met je buddy.
Wanneer een buddy een pijpbeurt i.p.v. pint voorstelt ga ik toch vriendelijk bedanken. Geaardheid zal ongetwijfeld een spectrum zijn maar ik persoonlijk zit toch aan de kant waar mannen totaal niet opwinden.

Wanneer een buddy een pijpbeurt i.p.v. pint voorstelt ga ik toch vriendelijk bedanken. Geaardheid zal ongetwijfeld een spectrum zijn maar ik persoonlijk zit toch aan de kant waar mannen totaal niet opwinden.

Oh ik word niet opgewonden door mannen hoor. Ik kan ook onmogelijk gevoelens krijgen van een man. Maar een man zonder lichaamshaar, die verzorgd is, die niet dik is, die verstandig en lief is, en die liefst blond is mag mij daar onder gerust plezieren. Vind ik niet echt geil maar ook niet vies.
Meer dan worden gepijpt zit er voor mij ook niet in. Dus nooit anaal gedoe en nooit kussen ezv.

samson-gert-gekomen.gif

Maar mijn troll-alarm gaat opnieuw af. Eerst crypto-influencer die geen reclame wou maken, dan was er nog iets bizars en nu dit.

Maar mijn troll-alarm gaat opnieuw af. Eerst crypto-influencer die geen reclame wou maken, dan was er nog iets bizars en nu dit.

Reclame maken en zelfpromotie wordt op deze site heel zeker niet getolereerd. Logisch toch dat ik geen reclame maak voor mijn tg kanaal?

Jammer. Moest er iemand weet hebben van een transgender kanaal, please share.😇

Oh ik word niet opgewonden door mannen hoor. Ik kan ook onmogelijk gevoelens krijgen van een man. Maar een man zonder lichaamshaar, die verzorgd is, die niet dik is, die verstandig en lief is, en die liefst blond is mag mij daar onder gerust plezieren. Vind ik niet echt geil maar ook niet vies.

I totally get this. Zo type David Bowie of die gast van Tokio Hotel in zijn jonge tijd. Anderzijds, ben ook geen homo maar zou wel grof geld betalen om bijvoorbeeld Natalie Mars haar piet me ballen en al zo diep mogelijk mijn keelgat in te wurmen. 🥰 Would wife.

Nope, op het spectrum ben ik ook volledig hetero. Ik kan wel zeggen van een man dat die mooi is, maar ik voel me niet seksueel of romantisch aangetrokken door hetzelfde geslacht.

Maar een man zonder lichaamshaar, die verzorgd is, die niet dik is, die verstandig en lief is, en die liefst blond is mag mij daar onder gerust plezieren. Vind ik niet echt geil maar ook niet vies.

I totally get this. Anderzijds, ben ook geen homo maar zou wel grof geld betalen om bijvoorbeeld Natalie Mars haar piet me ballen en al zo diep mogelijk mijn keelgat in te wurmen.
Euh, wie gaat het hen zeggen?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan