Het grote slowchat topic

Deel deze video zo vaak als je kunt!! Het is niet voor mij, maar voor de stormschadebeperking héééééé!

Beter dan soa.
Stoelgang openbaar aanbieden.
Bij hem staat het eerder voor Soms Ontlasting Afwachten.
Dat evolueert naar een Slechte Ontlastings Afgifte, met uiteindelijk een Serieuze Ontlasting Achterstand. Als hij dan eindelijk de porseleinen troont bezoekt, is het een Stevig Ongemakje Anaal.

Ik lag gisteren op het strand met een stinky zelfgerollde 'sigaret', het was nog niet donker, uur of 21.30 het strand was bijna leeg.. Plots kwamen er 2 gezinnen 45-50 jaar oude Britten zitten juist naast mij. Ze bleven mij duidelijk veroordelend aankijken want mijn sigaret 'stonk'. Onder elkaar waren ze Benidorm aan het bespreken. Ze waren best onder de indruk van deze stad.

Na 30 min gingen ze weg en ik zei 'and one of the biggest beauties of Benidorm is the ability to get high on the beach without anyone caring'.
Ze keken mij zeer verveeld aan en zeiden 'Yes why dont you just get higher and higher'.

Ze waren 'beter' blijkbaar; zelf naast iemand komen zitten, iemand die fftjes ongewoon stinkt vervelend aankijken. Terwijl ze helemaal gerust werden gelaten door de 'junkie'.

De vraag is: wie is de creep? Een stille genieter van gedroogde bloemen of de fake british intelligentsia die vol met vooroordelen zit..
en wie is 'more free'

Laatst bewerkt:
Bestemming: Barbados
Aantal volwassenen/kinderen: 1
volwassene
Periode: 23 juli tot en met 23 augustus
Transport: vliegtuig
Type verblijf: 5 sterrenhotel
Kostprijs:
€17550
Geboekt via: voja travel
Extra info: all incl plus bijkomende excursies gepland
Spending them G's :love:

Nu nog ginder uitpluizen hoe ik aan de ho's en baida geraak copain

Life finds a way

images

Ge kunt u al behelpen met wat top shelf rum, de rest volgt vandaaruit...

Hoog tijd om te stoppen met die vrije opvoeding. Misschien is het voor de ene al te laat maar je hebt nog een zoon.
Ja kga me weer eens meer moeien ermee. Kheb het een tijd aan mijn vrouw over gelaten zodat ze haar kon bewijzen maar tijd om de teugels terug in handen te nemen (pun intended).

Kheb hem dat verhaal verteld en ook alle gevaren. Maar ja hij moet dan maar in zijn ongeluk lopen als hij denkt dat hij het beter weet.
Toch oppassen hoor. Voor hetzelfde geld gaat hij verder studeren in gent en wie weet wat er dan van komt.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan