TRUMP
Active member
ja in de zee. Daar zijn ze zelfs gratis.Ken je nog goeie plaatsen om mossels te eten?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja in de zee. Daar zijn ze zelfs gratis.Ken je nog goeie plaatsen om mossels te eten?
Zeg, is er weer een bijeenkomst deze zomer bij u?ja in de zee. Daar zijn ze zelfs gratis.
Ik kan dat BG niet aandoen héZeg, is er weer een bijeenkomst deze zomer bij u?
weer naar de westhoek van het land te komen.
Elaba, ik ben helemaal niet achter.Ik kan dat BG niet aandoen héweer naar de westhoek van het land te komen.
Ergens dacht ik dat het ultieme spectrum van crazy BG'ers zich eens ging verleggen naar een andere regio, maar veel animo zie ik daar toch niet rond.
Overigens is het muis stil in de "ga eens met een BG member op pad"-thread, dus tmoet zijn dat jullie allemaal gelukkig achter zijn achter jullie schermke![]()
Jaja das zekers goe verlopen vorige keer, ook al waren we met niet veel. Het was een gezellige bende allegaartjesElaba, ik ben helemaal niet achter.
Westhoek is 20 min rijden voor mij. Niet dat ik 100% zeker zou afkomen, maar eerlijk gezegd was ik wel eens benieuwd hoe dat dan verlopen is en wie de personen achter de nicknames zijn.

Ik heb de eerste editie gemist, dus maak maar een tweede!Ik kan dat BG niet aandoen héweer naar de westhoek van het land te komen.
Ergens dacht ik dat het ultieme spectrum van crazy BG'ers zich eens ging verleggen naar een andere regio, maar veel animo zie ik daar toch niet rond.
Overigens is het muis stil in de "ga eens met een BG member op pad"-thread, dus tmoet zijn dat jullie allemaal gelukkig achter zijn achter jullie schermke![]()
Ha, hier in Rue d'Aerschot zijn er paar uitstekende plaatsen. Het mosselseizoen is hier al volle bak begonnen! Jaaa mijn West-Vlaemsche kameraad, ik kan je al zeggen dat ze goe dik en vers zijnKen je nog goeie plaatsen om mossels te eten?

13 juli, inzet verlof op restaurant met gezin.Jaja das zekers goe verlopen vorige keer, ook al waren we met niet veel. Het was een gezellige bende allegaartjes
(nogmaals bedankt aan de toen aanwezigen, en hun rijkelijke drank bijdragen. Ik denk dat zelfs nog niet alles op is! )
Soit, ik wil me gerust nogmaals op offeren hoor, als daar een meerderheid in het huis van afgevaardigden voor te vinden is
Maar ik denk wel dat we daar wat te laat voor zijn zeker nu?
Want de enige datum die mij nog past is zaterdag 13 juli ( mijn vrouw is dan juist al weg op reis, en ik volg haar een weekske later). Dus ben dan een maand niet thuis daarna, en eind augustus zit ik met andere zaken (teambuilding, familie verplichtingen).
September kan in principe ook nog, maar dan moet je al meer geluk hebben met het weer natuurlijk.
Befferke zal weer van de partij zijn!Jaja das zekers goe verlopen vorige keer, ook al waren we met niet veel. Het was een gezellige bende allegaartjes
(nogmaals bedankt aan de toen aanwezigen, en hun rijkelijke drank bijdragen. Ik denk dat zelfs nog niet alles op is! )
Soit, ik wil me gerust nogmaals op offeren hoor, als daar een meerderheid in het huis van afgevaardigden voor te vinden is
Want de enige datum die mij nog past is zaterdag 13 juli ( mijn vrouw is dan juist al weg op reis, en ik volg haar een weekske later). Dus ben dan een maand niet thuis daarna, en eind augustus zit ik met andere zaken (teambuilding, familie verplichtingen).
September kan in principe ook nog, maar dan moet je al meer geluk hebben met het weer natuurlijk.
Ik ben van Oostkamp dus voor mij ook zeker ok.Elaba, ik ben helemaal niet achter.
Westhoek is 20 min rijden voor mij. Niet dat ik 100% zeker zou afkomen, maar eerlijk gezegd was ik wel eens benieuwd hoe dat dan verlopen is en wie de personen achter de nicknames zijn.

13 juli past mij nog denk ik!!!Jaja das zekers goe verlopen vorige keer, ook al waren we met niet veel. Het was een gezellige bende allegaartjes

Weer?Befferke zal weer van de partij zijn!

Agent Smith is den agent é kameraad.Slaappĺek voor 13 juli geen probleem. 1 bed en 1 zetel . En een shitload aan ruimte voor tenten en matrassen.
Maar de agent van de matrix kan niet? Of lees ik het verkeerd?
Anyway ik post morgen es een thread voor te kijken of we een meerderheid vinden in de senaat![]()
Als je hem mee doet dan zet je aan met een zoontje en kom je thuis met een man.13e lukt hier ook niet, heb dan mijn zoontje.
Maar is dochter laat ge best thuis als de @Wannez erbij is.Als je hem mee doet dan zet je aan met een zoontje en kom je thuis met een man.
Kom maar op dan. Ik ben benieuwd.Om de één of andere reden leest mijn brein het topic "Je beste en slechtste herinneringen aan Game Mania" als "Je beste en slechtste herinneringen aan Green Mamba".