Het grote slowchat topic

Breeze? Daar moet ge wel samen zijn, zoals op kantoor :rofl:
Ik ga een nieuwe app lanceren genaamd Meeting waarin je kan matchen met collega’s. Daarna moet je verplicht drie uur daten via Teams met een op voorhand vastgelegde agenda die na één uur is afgewerkt waarna je twee uur over de variapuntjes mag babbelen.

Ik ga een nieuwe app lanceren genaamd Meeting waarin je kan matchen met collega’s. Daarna moet je verplicht drie uur daten via Teams met een op voorhand vastgelegde agenda die na één uur is afgewerkt waarna je twee uur over de variapuntjes mag babbelen.
Ik laat me in zo'n geval vervangen door een collega.

Zeer vreemd ook dat mensen op jongere mensen vallen. Dertigers en veertigers zien er gewoon beter uit. Ofwel is dat een vreemde hersenkronkel van mij.
Het zal dat laatste zijn. Leonardo ziet dat toch anders.
1717861078281.png

Doe de gazet open... en tis precies morgen iets van verkiezingen. Wat moeten we gaan kiezen?

M’n dochter was toen haar mama en ik uit elkaar gingen te klein om het zich te herinneren, maar ze weet wel van op foto’s en zo dat we vroeger een gezin waren. En nu met ouder worden, heeft ze daar soms vragen over. Toen ik haar in bed stopte, begon ze er nog eens over “papa wanneer mama en jij gescheiden zijn, waar is mama dan gaan wonen?” ‘Mama is dan bij <nieuwe partner> gaan wonen’.
Met een beverig stemmetje “En was jij vanaf dan helemaal alleen?”. Ze zag dat die vraag mij plots van m’n melk bracht en nog voor ik iets kon zeggen, zette ze zich recht en gaf mij een knuffel. 🥰
En toen zei gij "geen zorgen schatteke, papa heeft gewoon alle buurvrouwen afgereden" ??

Het is een combo-ergernis.
  1. Waterfactuur van 1300€ ontvangen (maar bon, als het gewoon ons waterverbruik was, no problem)
  2. Wat blijkt nu, we hebben een waterlek. Daarbij is onze kelder nog steeds nat van het grondwater, dus begin maar eens te zoeken naar een lek :wallbash:.
  3. Mijn eigen schuld: Waarom heb ik de watermeter niet in de gaten gehouden (but then again is er iemand die dat doet?)
  4. (het is leuker als ik iemand anders de schuld kan geven) Dat is een afrekening van 2023 die nu in de bus viel, waar ze op zetten "uw verbruik is signifant hoger, waarschijnlijk hebt ge een lek"...
Euhm, ja, merci eh chocos... het was leuk geweest als ge dat een jaar geleden had gestuurd, en niet pas na het afsluiten van het jaar. En waarom moet dat afsluiten ook pas 5 a 6 maanden later gebeuren :wtf:.
silver lining: dan zat uw vrouw toch eindelijk nog eens met ne natte kelder.

Dan zou ik liegen want zorgvuldige selectie. 👌 Ik heb geantwoord dat ik met haar en haar broertje niet alleen ben 🤓
Dat is ook liegen, want de buren en half BG zit daar ook tussen 🤓.

silver lining: dan zat uw vrouw toch eindelijk nog eens met ne natte kelder.
Dat is wel ne serieuze flex om uw vrouwen tot aan de enkels nat te krijgen, RESTECPA!!!

Hoe adverteert gij op Tinder, "mijn handelsmerk is vrouwen gemarineerd in eigen nat", ofzo?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan