Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merk vooral op dat het half bewolkt is.Ps, wanneer ik deze artwork naast mijn gsm homescreen leg zie ik wel wat gelijkenissen :
Bekijk bijlage 29839
T kan dan ook wel zijn omdat ik nen uil ben (of ne groten uil heb), what the heck, in perception-inception kan alles...
Zeg niet half bewolkt, zeg half opgeklaard!Ik merk vooral op dat het half bewolkt gaat is.

Nu durf ik niet meer slapen want dat beeld van uw uil blijft hangen.Ps, wanneer ik deze artwork naast mijn gsm homescreen leg zie ik wel wat gelijkenissen :
Bekijk bijlage 29839
T kan dan ook wel zijn omdat ik nen uil ben (of ne groten uil heb), what the heck, in perception-inception kan alles...
Maar wel een das?Voor eens en voor altijd, ZO ruig ben ik niet hoor. Voilà, nu mag de perceptie verder leven...
Het glas is altijd halfleeg. Zo kan er zeker bijgevuld worden.Zeg niet half bewolkt, zeg half opgeklaard!![]()
Op de bbq was uw glas altijd verrassend snel leegHet glas is altijd halfleeg. Zo kan er zeker bijgevuld worden.

Vandaar dat we erna begonnen zijn met rumpunch in een kuip te maken héOp de bbq was uw glas altijd verrassend snel leeg![]()

Das zeker daMaar wel een das?
Tja. Waarschijnlijk was ze om te beginnen al niet in de straat gereden waar de oproep vandaan kwam.Al meerdere collega's weten bevriezen het moment dat ze echt een klap tegen hun hoofd krijgen in een echte situatie en dus totaal niet meer weten wat ze nog moeten doen. 1 ervan wist zelfs niet meer welke straat ze stond om de 2de ploeg erbij te roepen.
Tis gebeurd... : nieuwste lid.
![]()
Hoe verander ik mijne profiel foto?
Uw vrouw weet het misschien ook?Snoeper. weet uw vrouw dat!?![]()

Nieuw - Vlaamse aiantie
FF snel in Photoshop gestoken jaNieuw - Vlaamse aiantie
Seems legit.
Hebde gij da nu gephotoshopped, of zijde zo skillfull?

De frieten van @Mr.Anderson staan er niet tussen. Foutje?Stemmen maar!
![]()
POLL: Hall OF Fame - Mei 2024
De maand mei is afgelopen dus dat betekent dat het tijd is om onze 3 favoriete foto's van afgelopen maand te kiezen die we graag in de officiële BeyondGaming Hall Of Fame willen zien. Uit elke week heb ik de drie meest populaire foto's genomen en dus zijn er 17 foto's waarop je deze keer kan...www.beyondgaming.be
Luierikken tegenwoordig, waar is het authentieke?!FF snel in Photoshop gestoken ja![]()
Deze is echt moeilijk om te laten liggen.En daarbij het nadeel dat ie net genoeg scoort om geen terugbetaling te krijgen... die logo kost nogal een fortuin zeg.