Het grote slowchat topic

Ik voel de nood voor een forum whisky (en pindakaas) tasting opkomen!!
@Wannez, gij organiseert?


giphy.gif


Vreemde vraag van iemand en aan iemand met (extreem) uitstelgedrag.

edit: ah wacht het is met theelepel, ja natuurlijk!
 
En altijd maar weer de pakjes van de buren bij mij afzetten ipv ze in de afhaalgrot te leveren.
Met die levertermijnen van 3 jaar voor zijdemantels uit China is dat ook wel ambetant hé. Weet ik veel of ik dan thuis ga zijn in Belgica of in mijn buitenverblijf in Roma? Ik had zo eens gekozen voor afhaalpunt Colosseum, blijkt dat spellement drie jaar later wanneer ze eindelijk leveren in verbouwing te zijn en dus gesloten. Die facteur wist dan ook niet meer waar te leveren, terug naar afzender en van afzender terug naar mij. Dat is 2 x 3 jaar wachten é. En de slavin maar klagen dat ze de vlekken niet meer uit de oude mantel gewassen kreeg. Chance dat Amaezön er niet moeilijk over deed.
 
Met die levertermijnen van 3 jaar voor zijdemantels uit China is dat ook wel ambetant hé. Weet ik veel of ik dan thuis ga zijn in Belgica of in mijn buitenverblijf in Roma? Ik had zo eens gekozen voor afhaalpunt Colosseum, blijkt dat spellement drie jaar later wanneer ze eindelijk leveren in verbouwing te zijn en dus gesloten. Die facteur wist dan ook niet meer waar te leveren, terug naar afzender en van afzender terug naar mij. Dat is 2 x 3 jaar wachten é. En de slavin maar klagen dat ze de vlekken niet meer uit de oude mantel gewassen kreeg. Chance dat Amaezön er niet moeilijk over deed.

Een grote klant uit India had bij mij iets besteld, levert diene idiote Columbus Transport dat toch niet in de states af zeker?
 
Een grote klant uit India had bij mij iets besteld, levert diene idiote Columbus Transport dat toch niet in de states af zeker?
Dat was dan ook den DPD van zijnen tijd é.

Ooit eens wat laten leveren via BelgicaPost, die dachten sneller te leveren via de Zuidpool. Hebben die daar wel geen jaar vastgevroren gezeten zeg?
 
Met die levertermijnen van 3 jaar voor zijdemantels uit China is dat ook wel ambetant hé. Weet ik veel of ik dan thuis ga zijn in Belgica of in mijn buitenverblijf in Roma? Ik had zo eens gekozen voor afhaalpunt Colosseum, blijkt dat spellement drie jaar later wanneer ze eindelijk leveren in verbouwing te zijn en dus gesloten. Die facteur wist dan ook niet meer waar te leveren, terug naar afzender en van afzender terug naar mij. Dat is 2 x 3 jaar wachten é. En de slavin maar klagen dat ze de vlekken niet meer uit de oude mantel gewassen kreeg. Chance dat Amaezön er niet moeilijk over deed.
Ela, ik kan daar al pm wel niet aan doen dat die kloteaanemer weer een hoop fouten gemaakt heeft bij de verbouwing van het Colosseum he. En altijd maar weer iedereen die bergen epistula's bij mij dropt. Ik werk al 8 dies per hedomas. Gisteren nog uit frustratie mijn wijnkan kapot geklopt. Als dat afgewerkt is ga ik iets anders starten in mijne finca.
 
Gisteren nog uit frustratie mijn wijnkan kapot geklopt.
Als het maar dat is. Ik klop mijn frustraties uit op mijn slaven. En als dat niet genoeg is een paar Christenen in een zak steken, ophangen en de zak opfikken als nachtlampje. Een namiddagje bloedvergieten kijken in het Colosseum kan ook helpen, maar ja, dat spellement staat nog altijd in verbouwing.
 
Fooien in de horeca
Gisteren ergens iets gaan eten met mijn vrouw. Ik wou betalen met de kaart en voor ik verder kon kwam op dat scherm:

'Kies uw fooi: 2% - 3,5% - 5% - 10% - percentage naar keuze - ander bedrag - geen fooi' maar dan verticaal, zodat geen fooi helemaal langs onder stond. Komaan zeg, dat zit in België toch al serieus in de prijs verrekend hé.
 
Gisteren ergens iets gaan eten met mijn vrouw. Ik wou betalen met de kaart en voor ik verder kon kwam op dat scherm:

'Kies uw fooi: 2% - 3,5% - 5% - 10% - percentage naar keuze - ander bedrag - geen fooi' maar dan verticaal, zodat geen fooi helemaal langs onder stond. Komaan zeg, dat zit in België toch al serieus in de prijs verrekend hé.
Met een maat eens tegengekomen in Denemarken. Weet nu niet meer of het percentages op bedragen waren die op het scherm kwamen, en als je niets wilde geven, moest je helemaal onderaan op een gekleurde knop duwen, kwestie van extra druk te leggen. Nu, maat zijn toer om te betalen, dus die duwt op het gekleurde knopje, steekt kaart er in en krijgt foutmelding, waardoor diene een tweede maal mocht proberen en uiteraard nog eens op de gekleurde knop drukte. Serveerster was nadien wel niet meer vriendelijk. :biglaugh:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan