Het grote slowchat topic

IK WIL HET WETEN
Ik zag dus per ongeluk de wasverzachter aan voor wasmiddel en vice versa waardoor ik mijn kleding had gewassen met bijna hoofdzakelijk wasverzachter 😬 . De schade viel op zich mee buiten vettige vetvlekken (absoluut geen fapvlekken weleverstaan) en wa stank (vermoedelijk doordat de wasmiddel opt einde werd toegevoegd en onvoldoende gespoelt). De kleding voelde alsook überzacht aan, er waren tijden geweest dat mijn kleding ietwat krokanter waren 😬

Laatst bewerkt:
Ik zag dus per ongeluk de wasverzachter aan voor wasmiddel en vice versa waardoor ik mijn kleding had gewassen met bijna hoofdzakelijk wasverzachter 😬 . De schade viel op zich mee buiten vettige vetvlekken (absoluut geen fapvlekken weleverstaan) en wa stank (vermoedelijk doordat de wasmiddel opt einde were toegevoegd en onvoldoende gespoelt). De kleding voelde alsook überzacht aan, er waren tijden geweest dat mijn kleding ietwat krokanter waren 😬
Bedankt voor deze verhelderende uitleg. De Crusty Sock Community is je dankbaar.

Bij ons is het elke gratis verse soep van de dag.

Hier heb je de woorden, maak er zelf de zin mee. Tof concept!
Het is een...

woordensoep

yeah-csi-miami.gif

Ben ook eens benieuwd naar de namen en faculteiten van de 60 proffen en phd die betogen in gent. Ik kan me er wel iets bij inbeelden. Ga eens terug aan het werk jongens... ik had indertijd geen tijd voor die onzin.

ben niet verlegen om te zeggen dat ik bio-ir diploma heb, de laatste 2y bijna nooit naar de les geweest ben en veel pinten gezopen heb. De eerste 2-3y heb ik veel gestudeerd en naar alle lessen gegaan. Daarna minder en minder. "intensief" was dan vooral de katers, de avonturen met de lady of the house en de reizen in de zomer. 2 x 1mnd per jaar opsluiten en 0 herexamens.
Inderdaad kwestie van prioriteiten. :unsure:

Vrij weinig uiteraard, helaas/gelukkig maar zou de AI variant geen keuze hebben. Net als bv een hond/kat ook geen keuze heeft
Zeg dat is tegen mijn honden als je ze tomaat of appel voorschotelt, die blik is dan zo verwijtend dat ik er mezelf twee dagen slecht over voel en per direct hondensnoepjes tevoorschijn haal.

Of tegen de teckel van de hondenschool die maar wat graag mijn dobermann zou willen bezwangeren, helaas is de mijne van t idee, nog liever uitsterven dan met u puppy's proberen maken.

:unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan