Polle32
Well-known member
Genereus hoongelach uit Gullegem. Baf, direct naar spoed ermee!Een West-Vlaming het woord hoongelach horen uitspreken het staat toch redelijk hoop op de bucketlist moet ik zeggen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genereus hoongelach uit Gullegem. Baf, direct naar spoed ermee!Een West-Vlaming het woord hoongelach horen uitspreken het staat toch redelijk hoop op de bucketlist moet ik zeggen.
vergeleken met "muggengeheugen" is dat een walk in the park.Een West-Vlaming het woord hoongelach horen uitspreken het staat toch redelijk hoog op de bucketlist moet ik zeggen.
GullegemGenereus hoongelach uit Gullegem. Baf, direct naar spoed ermee!

Te doen bij een drankje in de Gulle Gember in Gullegem.Genereus hoongelach uit Gullegem. Baf, direct naar spoed ermee!
vergeleken met "muggengeheugen" is dat een walk in the park.
)
Ik dacht dat het "we moeten eens praten"-gesprekje met de vrouw de echte vuurproef was. Of het huwelijk, dat kan ook.De hyperefficiënte privésector, dé vuurproef voor de echte venten!
Neenee, dat gaat over triviale zaken zoals relaties.Ik dacht dat het "we moeten eens praten"-gesprekje met de vrouw de echte vuurproef was. Of het huwelijk, dat kan ook.
Toen die in uw buurt zat waarschijnlijk altijd blue ball gecalled.Ik heb selby nog gezien kanten van lier toen ie echt nog aan de deur kwam piepen op een BK... Allereerste performances in het milieu, nu al WK etc. en nu denkt ie aan zijn pensioen, dat is toch ook al enkele jaren geleden me dunkt...
Was nog met Michaela Tabb als referee, voor de kenners... Oh my, die mag mijn setje ballen tijdens een match wel goed komen leggen hoor... any day of the week..
Die kwam op een paar meter van ons zitten bij de lunch op één of ander terrasje buiten, wat een babe...
Dat is waar. Relaties zijn voor mietjes. Echte ventenNeenee, dat gaat over triviale zaken zoals relaties.
Dit gaat over het rechthouden van de maatschappij!
Dat is waar. Relaties zijn voor mietjes. Echte ventenwerkenvergaderen zich dood.
Hey vergaderen is ook werken hoorDat is waar. Relaties zijn voor mietjes. Echte ventenwerkenvergaderen zich dood.

Het duurt misschien wel even, maar what a way to go buddy !!Minder barbaars dan een alcoholval 'waar de slak leven oplost in de alcohol, en dat duurt wel even ook

Hoe valt de nieuwe job mee?Ik heb men portie op slakken stappen wel gehad. Elke keer ik naar bundel stapte snachts hoorde ik soms enkel "krak krak".![]()
Voorlopig goed enkel veel zwaarder dan gedacht komt echt veel bij kijken. Collega waarmee ik gestart was is er al mee gestopt.Hoe valt de nieuwe job mee?

Bombastic but really fantastic![]()
Ik wist niet dat de sossen een mr proper hadden.Wat een dag. Vanmiddag simpele BBQ gedaan. Voor een 1-armige best wel geslaagd. Niets anders gemaakt dan Guga-style burgers. Vanavond nog eens in gang steken voor steaks. Schone vettige ribeye van 700g. Ondertussen in de zon La Chouffe hun omzet doen stijgen.
Als ge morgen een rode mr. Proper met overgewicht tegenkomt, dan is t ik.
Al eens een sos geweten die werkte zoals mr proper?Ik wist niet dat de sossen een mr proper hadden.
Nochtans klinkt het wel redelijk sos achtig. Maar 1 soort vlees op de barbecue omdat het te lastig is om er meerdere op te leggen, met 1 arm werken omdat in de andere bier zit en voor de rest in de zon zitten. Sowieso een sos ofwel een ambtenaar.Al eens een sos geweten die werkte zoals mr proper?
Mijn kop zal dan wel rood zien, maar het innerlijke telt.
Leerkracht.Nochtans klinkt het wel redelijk sos achtig. Maar 1 soort vlees op de barbecue omdat het te lastig is om er meerdere op te leggen, met 1 arm werken omdat in de andere bier zit en voor de rest in de zon zitten. Sowieso een sos ofwel een ambtenaar.