Hoeveel K is dat?3de mio tiens
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel K is dat?3de mio tiens
K x K of zoals een echte wiskundige zou zeggen: KK. Schijt je rijk!Hoeveel K is dat?
Itsaaa translaaated on the italian way eeee![]()
Pfffff amateurs neem lessen bij de meester :mama mia, whatta mistaka to maka!
Ftfy. Mensen vergeten nogal rap het verschil tussen de eigen wensen en de wensen van een groep. Als men een coalitie vormt met een meerderheid is dat op geen enkele manier de macht grijpen he. Als uw vrouw en uw kindjes nu zondag spaghetti willen terwijl jij naar de frituur wou dan weten we allemaal wat het resultaat is. Hebben uw vrouw en kinderen dan de macht gegrepen?
Terug naar uw puree uit een doos gij.Als de vrouw kookt -> spaghetti. Als de man kookt -> Frieten.
Het is hier een dictatuur verdomme... eten wat de pot schaft.
Se new age Hippies !!!!!
Pffff heb uw details juist, het is een zak !!!!Terug naar uw puree uit een doos gij.
Toch de zak niet in de doos?Pffff heb uw details juist, het is een zak !!!!
Als uw vrouw en kinderen op zondag na een voorstel om frietjes te eten toch spaghetti kiezen hebt ge de verkeerde vrouw gekozen en uw kinderen slecht opgevoed.Ftfy. Mensen vergeten nogal rap het verschil tussen de eigen wensen en de wensen van een groep. Als men een coalitie vormt met een meerderheid is dat op geen enkele manier de macht grijpen he. Als uw vrouw en uw kindjes nu zondag spaghetti willen terwijl jij naar de frituur wou dan weten we allemaal wat het resultaat is. Hebben uw vrouw en kinderen dan de macht gegrepen?
Ik heb het ook al gezegd tegen @Mr.Anderson .Als uw vrouw en kinderen op zondag na een voorstel om frietjes te eten toch spaghetti kiezen hebt ge de verkeerde vrouw gekozen en uw kinderen slecht opgevoed.
POIDHJullie kennen duidelijk m'n reputatie in het frituur-topic niet.
Ah, ge kent ze toch.POIDH
Precies alsof wij alles geloven wat er op internet gezegd wordt. Moesten we het allemaal geloven, Vlaanderen zit vol met hard werkende zelfstandige multi miljonairs die al hun geld door noeste arbeid verkregen hebben met een penislengt van 36cm, een afgetrainde body en als ze willen eten ze een ganse frituur leeg op een kwartier nadat ze eerst een vat bier leeg gezopen hebben. Met alle chinezen maar niet met Filip hoor.
Indien gesloten kan ik Studio 100 aanraden.Studio 2000 zou moeten sluiten, ik zal er eens gaan piepen in de hoop dat het nog open is. Anders lijkt 5th Avenue me ook wel iets![]()
Prostitutiehotel Studio Europe sluit definitief de deuren
Prostitutiehotel Studio Europe sluit voorgoed de deuren. Het hotel was volgens buurtbewoners verantwoordelijk voor de komst van straatprostitutie naar de wijk. "De zwanenzang is ingezet."www.bruzz.be
. Sowieso het maximale sloppy en gagging ervaring voor mij, ik wil er gerust een stevig extra'tje voor betalen. Da is zoals de frituur bruur "hoe vettiger hoe prettiger"
![]()
Hopelijk is K3 dan van de partij bruurIndien gesloten kan ik Studio 100 aanraden.

Ook wat gaan drinken op hotel. Ook even achterover geslagen bij de bierkaart.Ik ben hier nu een terraske aan het doen in Brussel. 5,50 eur vo nen Duvel! amaai mijn kloten dat is ondertussen dus al meer dan het dubbele geworden. Hopelijk win ik snel de lotto zodat ik er gerust 6 of 7 kan binnenkappen zonder geldzorgen
Sowieso voor de karmeliet gaan dan.
Het is een Tripple D'Anvers gewordenSowieso voor de karmeliet gaan dan.
BG-Style. Achteraf gezien kon in dat opzicht de Leffe Blond van 7 ook nog, maar het is uiteindelijk maar Leffe he.Indien die gesloten is, studio 54Indien gesloten kan ik Studio 100 aanraden.