Het grote slowchat topic

Nog es een pistoley chimayke in mijn keel aant duwen :love:

Motorhome beurs in gent viel tegen. Meer dan de helft was al verkocht en dus niet meer toegankelijk.

Twas weer fomo bij de mensen zenne.

Ftfy. Mensen vergeten nogal rap het verschil tussen de eigen wensen en de wensen van een groep. Als men een coalitie vormt met een meerderheid is dat op geen enkele manier de macht grijpen he. Als uw vrouw en uw kindjes nu zondag spaghetti willen terwijl jij naar de frituur wou dan weten we allemaal wat het resultaat is. Hebben uw vrouw en kinderen dan de macht gegrepen?

Als de vrouw kookt -> spaghetti. Als de man kookt -> Frieten.
Het is hier een dictatuur verdomme... eten wat de pot schaft.

Se new age Hippies !!!!!

Ftfy. Mensen vergeten nogal rap het verschil tussen de eigen wensen en de wensen van een groep. Als men een coalitie vormt met een meerderheid is dat op geen enkele manier de macht grijpen he. Als uw vrouw en uw kindjes nu zondag spaghetti willen terwijl jij naar de frituur wou dan weten we allemaal wat het resultaat is. Hebben uw vrouw en kinderen dan de macht gegrepen?
Als uw vrouw en kinderen op zondag na een voorstel om frietjes te eten toch spaghetti kiezen hebt ge de verkeerde vrouw gekozen en uw kinderen slecht opgevoed.

Jullie kennen duidelijk m'n reputatie in het frituur-topic niet.
POIDH
Precies alsof wij alles geloven wat er op internet gezegd wordt. Moesten we het allemaal geloven, Vlaanderen zit vol met hard werkende zelfstandige multi miljonairs die al hun geld door noeste arbeid verkregen hebben met een penislengt van 36cm, een afgetrainde body en als ze willen eten ze een ganse frituur leeg op een kwartier nadat ze eerst een vat bier leeg gezopen hebben. Met alle chinezen maar niet met Filip hoor.

POIDH
Precies alsof wij alles geloven wat er op internet gezegd wordt. Moesten we het allemaal geloven, Vlaanderen zit vol met hard werkende zelfstandige multi miljonairs die al hun geld door noeste arbeid verkregen hebben met een penislengt van 36cm, een afgetrainde body en als ze willen eten ze een ganse frituur leeg op een kwartier nadat ze eerst een vat bier leeg gezopen hebben. Met alle chinezen maar niet met Filip hoor.
Ah, ge kent ze toch.

En ik post daar pics hé!

Studio 2000 zou moeten sluiten, ik zal er eens gaan piepen in de hoop dat het nog open is. Anders lijkt 5th Avenue me ook wel iets :woohoo:. Sowieso het maximale sloppy en gagging ervaring voor mij, ik wil er gerust een stevig extra'tje voor betalen. Da is zoals de frituur bruur "hoe vettiger hoe prettiger" :drool:
Indien gesloten kan ik Studio 100 aanraden.

Ik ben hier nu een terraske aan het doen in Brussel. 5,50 eur vo nen Duvel! amaai mijn kloten dat is ondertussen dus al meer dan het dubbele geworden :angry: . Hopelijk win ik snel de lotto zodat ik er gerust 6 of 7 kan binnenkappen zonder geldzorgen
Ook wat gaan drinken op hotel. Ook even achterover geslagen bij de bierkaart.

1713879755463.png

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan