Het grote slowchat topic

Ik zou kiezen voor:
d) Je job

Wat voor een wereldvreemd work hard play hard typetje moet je ook zijn om zo'n speech te geven, lijkt wel op "some of you may die, but that's a risk I am willing to take".
1712748288636.png
 
  • Geweldig
Waarderingen: Lint
Wat je ook altijd kan doen, is je parkeren op Parking Coovi en dan van daar de metro 5 nemen tot De Brouckère. Dat is nog makkelijker dan de stad binnenrijden, en bovendien is de parkeergarage ruim, overdekt (en bovengronds), afgesloten (enkel met ticketje geraak je binnen) en bewaakt. En last but not least: als je gebruik maakt van het openbaar vervoer, is uw parkeerticket gratis.

Ook voor wie van buiten Brussel naar Vorst Nationaal gaat is dit trouwens by far de makkelijkste oplossing.

Oh en als cherry on top: ik woon daar vlakbij, en een mede-RSCA-supporter (en forummer) is bij mij altijd welkom voor een pintje. De Chimay moet ge wel zelf meebrengen.
Geen RSCA supporter maar die Chimaykes meebrengen kan ik wel hoor :fingerguns_r: .
 
2de grootste domme kloot.

Ik had ooit de signalen wél opgevangen, maar dacht eens clever te zijn in de zin van "deze 11/10 kan iedereen krijgen wie ze wil, dus alle gasten vallen in zwijm en vegen haar mouw. Ik zal eens hard to get spelen en haar kus ontwijken. Dát zal ze nog nooit meegemaakt hebben, waarna ze mij onweerstaanbaar zal vinden!"

Nooit meer gezien :laugh:
Ah was jij dat! Thx bro! 👊
 
iemand ook last van "de muishand" ?
Dus kramp achtig gevoel als je de hand in een soortgelijke houding houd, zoals je een muis vasthoud van je computer. Zo dus licht gebogen en gespannen.
Aan uw bureau uw muis vasthouden i.p.v. iets anders kan helpen. Maar nog beter: Afwisselen!
 
Aan uw bureau uw muis vasthouden i.p.v. iets anders kan helpen. Maar nog beter: Afwisselen!
Ik probeer. Als ik nu iets moet lezen op het scherm, hou ik mijn muis niet meer vast.
Hou ik mijn 2 handen plat tegen elkaar, zoals de buddha bid houding.
of met de vingertoppen tegen elkaar (de mr burns- excellent ) houding.

lijkt toch te helpen!
 
Wat drijft eigenlijk je verdiepen in dating apps? Je wordt verdorie vader!
/switch off zelden gebruikt moreel kompas
Match (het bedrijf) nog in portefeuille gehad, en ik hou er nog steeds een oog op want ze staan niet duur :)

En ik blijf het maar niet begrijpen dat men geen 20 euro extra per MAAND zou uitgeven om helemaal bovenaan de lijst te komen staan waaruit vrouwen moeten kiezen, wetende dat die tientallen matches per week hebben of zo.
Vandaar dat ik de beweegreden wil weten, want het lijkt mij zo irrationeel.
 
Laatst bewerkt:
Allé zeg, ik had nu echt gehoopt dat een reisfoto met zonnebril, een foto terwijl ik een vers gevangen karper vasthoud, een foto terwijl ik leun tegen een Ferrari (met Armani zonnebril uiteraard) en een foto met een slang rond mijn nek massa's dates ging opleveren.
Als dat uw eigen slang is, kan dat nog wel publiek trekken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan