Mr.Anderson
Well-known member
Uw nier koken is nooit een goed idee.Mr S laat mij nier koken… honest to god truth.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uw nier koken is nooit een goed idee.Mr S laat mij nier koken… honest to god truth.
Iemand leuke ideeën voor een gender reveal bij een koppel? Niet de cliché taart opensnijden en zien welk kleur er vanbinnen inzit.
1. Ballon popping:
2. Rookbommetjes:
- Vul twee grote ballonnen met roze of blauwe confetti. Laat het koppel om de beurt een ballon prikken.
- Kies ballonnen die gevuld zijn met helium en laat ze in de lucht zweven. De gasten kunnen raden welke ballon het jongetje of meisje vertegenwoordigt.
3. Waterballon gevecht:
- Gebruik rookbommetjes in de kleuren roze of blauw om het geslacht te onthullen. Dit kan op een open plek of in een afgesloten ruimte.
- Laat het koppel een doos openen waaruit roze of blauwe rook komt.
4. Scratch-off kaart:
- Vul waterballonnen met roze of blauw water. Laat het koppel en/of de gasten tegen elkaar vechten om het geslacht te onthullen.
- Hang waterballonnen gevuld met roze of blauw water aan een touw. Laat het koppel om de beurt een ballon kapot schieten.
5. Piñata:
- Maak een scratch-off kaart met een roze of blauwe afbeelding onder de folie. Laat het koppel de folie wegkrassen om het geslacht te onthullen.
- Geef de gasten scratch-off kaarten. Degene die het juiste geslacht raadt, wint een prijsje.
6. Verkleedkleren:
- Vul een piñata met roze of blauwe snoepjes en confetti. Laat het koppel de piñata kapot slaan om het geslacht te onthullen.
- Hang een piñata in de vorm van een baby in roze of blauw. Laat het koppel de piñata kapot slaan om het geslacht te onthullen.
7. Puzzel:
- Laat het koppel verkleedkleren dragen in de kleuren roze of blauw. Dit kan een grappige manier zijn om het geslacht te onthullen.
- Geef de gasten verkleedkleren in de kleuren roze of blauw. De meeste stemmen wint.
8. Ballonvaart:
- Maak een puzzel met roze of blauwe stukjes. Laat het koppel de puzzel in elkaar zetten om het geslacht te onthullen.
- Geef de gasten puzzelstukjes in de kleuren roze of blauw. Degene die als eerste de puzzel compleet heeft, wint een prijsje.
9. T-shirts:
- Laat twee ballonnen op in de kleuren roze of blauw. De ballon die het langst in de lucht blijft, vertegenwoordigt het geslacht van de baby.
- Laat een ballonvaartje maken met een mand in de kleuren roze of blauw.
10. Foto shoot:
- Laat het koppel t-shirts dragen met de tekst "It's a boy!" of "It's a girl!".
- Geef de gasten t-shirts in de kleuren roze of blauw. De meeste stemmen wint.
- Doe een fotoshoot met het koppel en/of de gasten in de kleuren roze of blauw.
- Maak een creatieve aankondiging met foto's in de kleuren roze of blauw.
ID3Aaaah, het horror scenario. Bij ons was #1 en #2 een tweeling. #3 was gelukkig maar 1. Een 2e tweeling was dik gepoept geweest
Welke auto heb je? Het was al miserie om iets deftig en betaalbaar te vinden met 3 isofixen achteraan. Elektrisch zijn dergelijke modellen niet te betalen (aleja, voor 100k heb je wel iets), wat zal de overheid daarvoor uitvinden...
.FixedDe vrouw opensnijden en zien wat het geslacht is, is nog origineel.
Fixed
De vrouw opensnijden en zien wat ge slacht, is nog origineel.
Omdat ik alles mijd waar wiskunde in zit. Maar je hebt gelijk, titel aangepast! Wat een lelijke spatie was dat.![]()
Mathler - een wiskundespel
Omdat er nog niet genoeg topics zijn met dagelijkse spelletjes/puzzels: Mathler Dankzij een tip die ik hier enkele dagen geleden zag verschijnen op het forum. Elke dag krijg je een raadsel waarbij je een uitkomst moet bekomen met de basic operatoren. https://www.mathler.com/www.beyondgaming.be
Waarom staat er al sinds 1/9/23 een fout in die titel en wordt daar niets aan gedaan? @Loser, werk aan de winkel.
Goed hoor.Omdat ik alles mijd waar wiskunde in zit. Maar je hebt gelijk, titel aangepast! Wat een lelijke spatie was dat.

Geen probleem, dat is een risico dat wij bereid zijn te nemen.Ik zie die binnen 2 weken terug en kan proberen, maar dat is risky business bij die russen.
Als ik betrapt word, rijden die over mij met een T-80BVM 2022 obr.
Hint hint, de L van Loser ontbreekt nog ergens in de titelOmdat ik alles mijd waar wiskunde in zit. Maar je hebt gelijk, titel aangepast! Wat een lelijke spatie was dat.
Zou voor het forum toch veel interessanter zijn om daar ook iedere keer een borgsom aan te koppelen!Den trump is weeral gebannedhet heeft lang geduurd deze keer.
Had zo al een voorgevoel want hij was lekker op dreef de laatste dagen.Den trump is weeral gebannedhet heeft lang geduurd deze keer.
Ze viseren hem!Had zo al een voorgevoel want hij was lekker op dreef de laatste dagen.
@Loser, zeg nu niet dat ge het nog altijd niet ziet heHint hint, de L van Loser ontbreekt nog ergens in de titel
Hoezo? Ik had toch de indruk dat hij toch nog redelijk braaf was.Had zo al een voorgevoel want hij was lekker op dreef de laatste dagen.
Woosh?@Loser, zeg nu niet dat ge het nog altijd niet ziet he
Uw voorliefde om reclame te maken is toch ongelofelijk.