Het grote slowchat topic

Klopt. Moesten alle landen door vrouwen geregeerd worden er was geen oorlog meer in de wereld. Gewoon 196 landen die niet meer met elkaar praten.

Wel koude oorlog, met iedereen. Omdat de president van Rusland op het galadiner ter ere van koning Filip hetzelfde kleedje aanhad als Mathilde. En de president van de US had daar een lepe opmerking over gemaakt tegen haar bestie van Canada, die dan weer tegen die van China heeft gezegd dat die van Mexico een dik gat heeft en die van China is dat gaan klikken. Enzoverder enzovoort.
Dit zou toch echt een heerlijke wat als sketch kunnen opleveren imo :D .
 
Dit zou toch echt een heerlijke wat als sketch kunnen opleveren imo :D .
Ik wil gerust in de media gaan werken en wat hilarische sketches verzinnen maar kijk, als die mannen liever brol maken zoals de Verhulstjes/Vermeires/Planckaerts of blind gekocht/getrouwd/gepoept, sja 🤷‍♂️

Aan de Mol mocht ik ook al niet meedoen 😢 Kans gemist, de echte messias van Zuid-West-Vlaanderen i.p.v. die kerel van Gullegem die er na één aflevering uit ligt.
 
herinnering op fb van vandaag van 2015 over onze terugkeer van een heel relax wellnessweekend.

Was een drukke periode die tijd en we waren blij dat we es weg konden. Nooit gedacht dat we toen met 2 vertrokken zijn en met 3 naar huis gekomen. Was ook het enige weekend die periode dat we es uitgebreid hebben kunnen vogelen waar we stonden dus het is quasi zeker dat onze oudste in Frankrijk gemaakt is. :laugh:

good times :love:
Wel speciaal om daarvan foto's op Facebook te zetten. Ik dacht zelfs dat dat niet mocht.
 
Meegaan met onze tijd hé. Ik kon ook teruggaan in de tijd en boomergifs gebruiken.


9siH77hFPlvel81tuQIhQhGesVhFAVTuQHwjQwLdTUKGXGbxsDYbYr79KDO2kjuJA14y_t4PBDX2nMQDk3nrNZaJoSym8_T5AxBWV3xe-O3iV375vJ1v2MygoqnwqsZOk_QFGceXcEk
 
  • Geweldig
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan