Het grote slowchat topic

We hebben 4 kinderen en gegaan voor een VW multivan.

Elk kunt kunnen we in een hoek zetten zodat ze ruimte hebben en mekaar niet fysiek kunnen lastigvallen.

Best aankoop ever.
Ik snap dat uw kinderen eens vervelend doen he pardal maar ze nu cunts gaan noemen, allez, ...

Is konijn slang voor iets anders?
Slang is slang voor iets anders. Konijn is gewoon een knappe vrouw.
Bvb @Lint zijn anaconda komt in actie bij het zien van een konijn.

Ik snap dat uw kinderen eens vervelend doen he pardal maar ze nu cunts gaan noemen, allez, ...
Kinderen zijn nu eenmaal dicht gerelateerd aan cunts, ze komen uit eentje. En ZEKER iemand anders zijn kinderen zijn massive cunts.

Maar misschien ben ik ook het type dat zijn eigen kind graag ziet, maar in het algemeen niet zo kinder-minded is.
Zie hierboven

vantweekend de klok verzetten hé!

jgoagix7jcv31.png

85b425339c80e09b3e2827e0eb3dc409.png

Vroeger kon je op de jaarbeurs enveloppen kopen voor een vast bedrag met een willekeurige selectie oud brief- en muntgeld. Op zich niks waard maar dat was wel vree plezant als kind om te ontdekken. Zou iemand weten of je dat nog ergens kan kopen, wel dat principe dus niet gewoon een numismatiek winkel tout court.

Awel ik had een heel gelijkaardig gedacht. Toen m’n bomma (20j geleden) nog leefde heb ik stukken meegekeken en vanavond verkondigde m’n ma half verontschuldigend dat ze tegenwoordig ook naar Thuis keek “omdat ze anders niet kan meeklappen met haar vriendinnen”. Maar wat een verhaallijn 😅
Gelukkig staan hier nog flessen whisky van m’n pa.
Zeker bij u zou dat regelmatig toch uit het leven gegrepen moeten zijn die scenario's? :unsure:

Zeker bij u zou dat regelmatig toch uit het leven gegrepen moeten zijn die scenario's? :unsure:
Ma nee, ze gaan een open relatie beginnen.
Want dat is in tegenwoordig. :laugh:
Awel ik zag ook wel enige parallel met toen m’n ex vrouw iets gelijkaardig voorstelde (hetzij dan met een transgender guru van een commune). De Frank zijn reactie “ik moet met den hond gaan wandelen” leek dan metaforisch voor mijn “zot, bol het af!” :unsure:

Ma nee, ze gaan een open relatie beginnen.
Want dat is in tegenwoordig. :laugh:

In mijn verdediging: mijn madam is een paar weken terug ook opnieuw beginnen kijken ernaar.
Veel plezier met uw toekomstige open relatie. Koop al maar nen hond.

Master Angus Bacon :drool:

Met een extra schel vlees en kaas. Dayumn.

Mijn madam was aan het opruimen en wou alle papiertjes bij elkaar doen en zegt tegen mij

doe uw doos es open, dak het erin steek

Ik zou het es moeten proberen :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan