Ja lap, kunnen we dit forum aub sluiten na deze uitspraak. Dit is werkelijk stuitend en doet de ganse bestaansredenen van dit forum teniet.Ik ga bij deze al aangeven dat ik waarschijnlijk fout was.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja lap, kunnen we dit forum aub sluiten na deze uitspraak. Dit is werkelijk stuitend en doet de ganse bestaansredenen van dit forum teniet.Ik ga bij deze al aangeven dat ik waarschijnlijk fout was.
Heeft het forum een bestaansreden?Ja lap, kunnen we dit forum aub sluiten na deze uitspraak. Dit is werkelijk stuitend en doet de ganse bestaansredenen van dit forum teniet.
Ja, namelijk die van uw eigen gelijk te blijven volhouden terwijl je weet dat je ongelijk hebt.Heeft het forum een bestaansreden?
Was die daar dan ook in dat café?Ik vind het nog niet van genoeg Spiderman-cringyness niveau. Op zijn minst moet er nog een sappig verhaaltje bij over een ex-schoonmoeder die probeert te verleiden als test.

Dat komt nog wel (of zij). Mijn Spidey-alert is nu toch vollen bak aan het afgaan, alleen al die schrijfstijl.Was die daar dan ook in dat café?![]()
Gelijk er de laatste tijd zoveel accounts die wat random zitten te posten zijn bijgekomen op BG en Spidey plots weer opduikt? Ik gok op Reuzengom die zich verveelt omdat ze niet meer mogen dopen en dan maar wat komen trollen op een gameforum. Ik zit al veel langer met het idee dat er achter Spidey & lookalikes een groepje kerels met te veel tijd zit. Kan natuurlijk ook een one man show zijn met een kerel die met wat random VPN accounts users zit aan te maken (kwestie van vanaf verschillende IP's te werken).Er lopen rare snuiters rond op deze wereld.
Godverdomme, ge hebt mij door.Gelijk er de laatste tijd zoveel accounts die wat random zitten te posten zijn bijgekomen op BG en Spidey plots weer opduikt? Ik gok op Reuzengom die zich verveelt omdat ze niet meer mogen dopen en dan maar wat komen trollen op een gameforum. Ik zit al veel langer met het idee dat er achter Spidey & lookalikes een groepje kerels met te veel tijd zit. Kan natuurlijk ook een one man show zijn met een kerel die met wat random VPN accounts users zit aan te maken (kwestie van vanaf verschillende IP's te werken).
Wel veel fantasie gij, hopelijk heeft uw vrouw er iets aan.Godverdomme, ge hebt mij door.
Waarom geloof je dat ik een vrouw heb?Wel veel fantasie gij, hopelijk heeft uw vrouw er iets aan.
Ge zit op BG, de gemiddelde BG’er heeft een paar mio op de rekening staan plus dertig opbrengsteigendommen in Knokke en als ik het datingtopic moet geloven willen alle vrouwen een bad boy met veel geld. Conclusie: Gij hebt een vrouw.Waarom geloof je dat ik een vrouw heb?
Ge zit op BG, de gemiddelde BG’er heeft een paar mio op de rekening staan plus dertig opbrengsteigendommen in Knokke en als ik het datingtopic moet geloven willen alle vrouwen een bad boy met veel geld. Conclusie: Gij hebt een vrouw.
Godverdomme, ge hebt mij door.
Ik heb een bad en ben een boy. Nu nog veel geld en ik ben onweerstaanbaar.Ge zit op BG, de gemiddelde BG’er heeft een paar mio op de rekening staan plus dertig opbrengsteigendommen in Knokke en als ik het datingtopic moet geloven willen alle vrouwen een bad boy met veel geld. Conclusie: Gij hebt een vrouw.
Ik heb horen vallen dat het bij u niet werkt omdat ge soms wat lady-boy trekken hebt met uw lycra broekskes.Ik heb een bad en ben een boy. Nu nog veel geld en ik ben onweerstaanbaar.
en in deze outfitjes zitten zuipen op café helpt ook al nietIk heb horen vallen dat het bij u niet werkt omdat ge soms wat lady-boy trekken hebt met uw lycra broekskes.

Tis dat je het niet hard genoeg wil. Die paar mio kan je toch wel bij elkaar manifesteren zeker?Ik heb een bad en ben een boy. Nu nog veel geld en ik ben onweerstaanbaar.
Moet er wel iets te vertellen zijnIk zie daar nochtans niemand actief zijnAllemaal van't straat.

Na zaterdag meer nieuws. Feestje of drama, valt nog te bezien.Moet er wel iets te vertellen zijn![]()
Ik ben benieuwd!Na zaterdag meer nieuws. Feestje of drama, valt nog te bezien.
Dat is daar nu al zo met onze marsman met spinnenpootjes.
ik ookIk ben benieuwd!