MisterV
Well-known member
Jammer dat die allemaal in de Limburg zitten.En knappe conductrices.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat die allemaal in de Limburg zitten.En knappe conductrices.
Jammer dat die allemaal in de Limburg zitten.
K vind dat eigenlijk schandalig dat die vrijgezellen-status nooit bekend is gemaakt hier. Limburg heeft schone, euhm, natuur, ideaal voor een date! Maar BG was weer niet goed genoegEn es niks vertellen als die wisselen van halven trouwboek!

K vind dat eigenlijk schandalig dat die vrijgezellen-status nooit bekend is gemaakt hier. Limburg heeft schone, euhm, natuur, ideaal voor een date! Maar BG was weer niet goed genoeg![]()
Als je het datingtopic moet geloven zit het nochtans vol ongelukkige vrijgezellen.3 status mogelijkheden:
Gelukkig
Getrouwd
Gelukkig getrouwd.
Ik zie daar nochtans niemand actief zijnAls je het datingtopic moet geloven zit het nochtans vol ongelukkige vrijgezellen.
Allemaal van't straat.Ik mis Spiderman zijn dolle avonturen, troll of nietIk zie daar nochtans niemand actief zijnAllemaal van't straat.

Ik ben echt gene moeilijke eter ze. Een Duveltje mag er wel bij!Ik ben nu al aan het denken wat ik deze zomer voor vrienden ga klaarmaken als ze komen zwemmen.
En via dit filmpje kom ik naadloos uit op dit. Ik denk dat de Waalse tv nog een schat aan zulke cultfilmpjes te bieden heeft,.De rechtbank in Charleroi, dit is van een iets andere orde waar de beklaagde helemaal over de schreef gaat. Marginaliteit op zijn best maar eigenlijk gewoonweg dieptriest (ik heb geen versie gevonden met Nederlandstalige ondertitels)
Enigszins wel benieuwd naar de werking van zoiets en de navullingen.
Heb er over zitten denken, maar dan verplaatst ge het probleem eigenlijk gewoon. We moeten de normalisatie van legging dragen aan banden proberen te leggen.
In dat geval mag het altijd. Je kan je altijd beroepen op ontoerekeningsvatbaarbeid. Met die uitleg krijg je van iedere rechter opschorting.
Ge hebt er allemaal om geroepen en voilà het is van dat.Ik mis Spiderman zijn dolle avonturen, troll of niet![]()
Ik vind het nog niet van genoeg Spiderman-cringyness niveau. Op zijn minst moet er nog een sappig verhaaltje bij over een ex-schoonmoeder die probeert te verleiden als test.Ge hebt er allemaal om geroepen en voilà het is van dat.