Het grote slowchat topic

De rechtbank in Charleroi, dit is van een iets andere orde waar de beklaagde helemaal over de schreef gaat. Marginaliteit op zijn best maar eigenlijk gewoonweg dieptriest (ik heb geen versie gevonden met Nederlandstalige ondertitels 🙁)

En via dit filmpje kom ik naadloos uit op dit. Ik denk dat de Waalse tv nog een schat aan zulke cultfilmpjes te bieden heeft,.

@Dr. Sheldon Cooper graag uw mening over dit dubbelinterview.

Dimitri Verbelen is ook geen fan van die trouw :lol:

Waar je in de media zelden iets over hoort, is de tragiek die gepaard gaat met de zogenaamde lusten van een kwalitatief televisieprogramma. Nadat Regi en Kristel de modale Vlaming totaal onbaatzuchtig getuige lieten zijn van hun huwelijk, speelde zich een medisch drama af dat een bloederige schaduw wierp over het prille geluk van het jonge paar. Niets is op beeld vastgelegd, helaas. Ik kan u enkel vertellen wat er volgens een anonieme getuige gebeurd zou kunnen zijn.

Nadat de laatste fles champagne geleegd en door de boekhouder als werkingskost weggeschreven was, trokken de jonge veulens zich terug in hun vertrekken. Moe en ontroerd door het langgerekte uiten van zoveel liefdevolle openheid, fluisterde Regi zijn bruid in het oor dat hij zichzelf fantastisch vond. De daaropvolgende autoritaire terechtwijzing waarin manlief er op gewezen werd dat vooral zíj́ fantastisch was, zorgde voor enig onderdanig gegiechel. Een en ander leidde vervolgens tot een onbedwingbare opstoot van media- en aardse geilheid bij de man die zijn volk in primetime leerde trouwen. Al snel werd de vraag ‘waar zijn die handjes?’ beantwoord met: all over haar strakke lijf dat zich brandend van wellust plooide, hunkerend naar bevrediging, covershoots en camera’s.

Maar toen liep het mis. Toen Regi zich, zwoel ‘Walk on water’ neuriënd, wilde wagen aan de verdere orale bevrediging van zijn wederhelft, bleef Kristels clitoris haken tussen de gespleten voortanden van haar kersverse man. Opgeschrikt door de schrille schreeuw van de gepijnigde vrouw, veerde Regi recht, hierdoor ongewild de genotsknop met wortel en al losrukkend uit de venusheuvel van zijn jonge bruid. In paniek werd er onmiddellijk naar VTM gebeld. Helaas bleken alle cameraploegen te uitgeput om terug naar de villa te keren. De wanhoop nabij, werd er uiteindelijk toch voor gekozen de hulpdiensten te verwittigen.

Bij het verschijnen van dit bericht is niet geweten hoe het momenteel gesteld is met de medische en mentale toestand van het geplaagde koppel. Volgens onbevestigde geruchten zou er volgend jaar een nieuw programma ingeblikt worden waarin een jury van bv’s op zoek gaat naar een donorclitoris voor de bruid van het brein achter het meest succesvolle pak melk der Lage Landen.

Heb er over zitten denken, maar dan verplaatst ge het probleem eigenlijk gewoon. We moeten de normalisatie van legging dragen aan banden proberen te leggen.

Als we zulke personen slechts enkel geven aan andere personen bestaat het gevaar dat ze terecht komt bij ook een legging als broek of onder een rok dragend persoon. Hierdoor wordt dit gedrag natuurlijk uitgeroeid, maar zelfs versterkt. En dan willen we natuurlijk niet.

Vriendje van onze oudste die vandaag kwam spelen en hij had zijn gsm bij. Er is een game die ze graag samen zouden spelen (een minecraft mod) maar hij kon niet zeggen hoe die app heette (minecraft, maar geen officiele)

Neem net die telefoon vast om es te kijken welke het net is, geen link naar de appstore maar een downloadfolder vol louche apk's. En als ik die naam intik kom ik op nog veel louchere sites.

Om het met een it crowd quote te zeggen: if this thing was a human being, i'd shoot it in the face!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan