Str8_6
Well-known member
Ah OK. Dan zie ik het probleem niet.Onze woorden niet verdraaien hé. Uw vrouw zit in een toxische relatie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah OK. Dan zie ik het probleem niet.Onze woorden niet verdraaien hé. Uw vrouw zit in een toxische relatie.
Zit die daar nu nog altijd inOnze woorden niet verdraaien hé. Uw vrouw zit in een toxische relatie.

En hebde gij daarvoor gestudeerd??
Ge weet toch dat uw eerste zin een quote waiting to happen is eh??Ja, maar ik vergeet altijd om mij ervoor te laten betalen... die briljante ideeën...
sshhttttttttt!!!!!!!!!!Ge weet toch dat uw eerste zin een quote waiting to happen is eh??
Volledig gemanipuleerd. Die gaat nergens heen.Zit die daar nu nog altijd in![]()
Wilt ge dat hier anders eens komen doen hebben hier een paar dozen vol met niet gesorteerde Lego.Lego, en liefst nog gewoon random loten kopen, uitsorteren en zien welke sets ik kan maken/vervolledigen. Ik moet mijzelf daarin wat temperen of ik zie mijn vrouw een ganse week enkel bij het avondeten.![]()
Ik leg beslag op 10% van de blokken per keer.Wilt ge dat hier anders eens komen doen hebben hier een paar dozen vol met niet gesorteerde Lego.
Ge gaat dat een paar keer per jaar mogen doen, want de kinderen gooien na een tijd toch alles door elkaar.

Hey vriend...Ik ben nu al aan het denken wat ik deze zomer voor vrienden ga klaarmaken als ze komen zwemmen. Het begint van het passionele in het obsessieve over te gaan![]()
Laat ons zeggen dat tomski vroeger een dunne lijn had en dat er nu toch al iets meer pak aan zitKoken.. of eten? Is een dunne lijn dus vraag het me oprecht af!

Laat ons zeggen dat tomski vroeger een dunne lijn had en dat er nu toch al iets meer pak aan zit
Ma dik ist ie niet![]()

Hoe groter het afdak hoe kleiner het gerief (lijkt...)...Laat ons stellen dat goed gerief onder een afdak moet hangen, of zo![]()
Tot ge eens moet gaan schuilen.Hoe groter het afdak hoe kleiner het gerief (lijkt...)...
Nooit op gelet. Maar je bent de zoveelste die dat zegt. Ik herken/zie bijna nooit iemand.Zeg, @Str8_6, als je zo rond, laat ons zeggen, 17u21 wandelt met je chocoladebruine labrador ter hoogte van de lokale dokterspraktijk, en een adonis in een leswagen steekt zijn hand op, is 't wel fatsoenlijk om terug te zwaaien he!
Nooit op gelet. Maar je bent de zoveelste die dat zegt. Ik herken/zie bijna nooit iemand.
Tenzij J LO achtige types zeker.Nooit op gelet. Maar je bent de zoveelste die dat zegt. Ik herken/zie bijna nooit iemand.

Die vraag heb ik dus al eens gekregen aan het rode licht. I was offended!Het is een geleidehond?
Ik kan nochtans ook niet zingen.Tenzij J LO achtige types zeker.![]()
Mensenkennis on point! En knappe conductrices. Maar dan is mijn hond niet mee.Tenzij J LO achtige types zeker.![]()