Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat nu een manier om over uw partner te praten.Dacht dat mijn stofzuiger naar de zak was. Maar een goede schoonmaakbeurt van de filter heeft wonderen gedaan. Zuigt weer als nieuw![]()

Dan moet @Mulan haar 1ste plek en @Tonerider zijn 14de plek van spamwhore zijnde wel inleveren...Zou er een nieuw populair forum zijn waar ze zonder ons naar toe zijn getrokken?
![]()

Mulan, toon en r4h. Www.slechtesmaak.com/forumZou er een nieuw populair forum zijn waar ze zonder ons naar toe zijn getrokken?
![]()
Het joepie forum? Ach nee, dat is waar het hier begint op te trekken.Zou er een nieuw populair forum zijn waar ze zonder ons naar toe zijn getrokken?
![]()
De comeback van Trump op dit forum:En het feit dat ie deze keer vertrokken is zonder ons allemaal een persoonlijke pm te sturen is nog het ergste!
Zolang ze de serieux uit dit topic niet halen maakt het mij allemaal niet zoveel uit.Ligt dat nu aan mij of zijn er hier op een week tijd een hoop nieuwe accounts bijgekomen die wat random in topics zitten te posten?
Mij ook niet maar het valt wel op.Zolang ze de serieux uit dit topic niet halen maakt het mij allemaal niet zoveel uit.
Huh? Verkeerde topic?Ik ben aan het wachten op dat meisje van 26 die accountancy administration wil gaan studeren, maar niet alleen durft te gaan wonen of die wat zich ook afvraagt of het acceptabel is om nog bij te leren op haar 26ste.
Is dat niet Spiderman die plots een meisje van 26 is geworden?Ik ben aan het wachten op dat meisje van 26 die accountancy administration wil gaan studeren, maar niet alleen durft te gaan wonen of die wat zich ook afvraagt of het acceptabel is om nog bij te leren op haar 26ste.
Sfeerspons.Het is 14.30, het is nog even.
Met mij kunde lachen hé, dat weet ge!Sfeerspons.
Spiderman, de god van de dating thread samen met kinxton toch wel.Is dat niet Spiderman die plots een meisje van 26 is geworden?
Sowieso zie ik er nog eentje dat er is bijgekomen recent die ik herken aan de manier van posten en de topics waar die post. Ook gedeletet vroeger maar nu ook weer terug onder andere naam.Ligt dat nu aan mij of zijn er hier op een week tijd een hoop nieuwe accounts bijgekomen die wat random in topics zitten te posten?
Onze woorden niet verdraaien hé. Uw vrouw zit in een toxische relatie.Maar ik zit in een toxische relatie zegt BG.