Ik zou net denken dat ge het vuil werk net al gedaan hebt?Eigenlijk zou dat echt te goed zijn. De vuile werken neem ik er gerust bij. En vooral dat ze mijn karakter zou hebben. Dan kan ik met een gerust hart sterven.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou net denken dat ge het vuil werk net al gedaan hebt?Eigenlijk zou dat echt te goed zijn. De vuile werken neem ik er gerust bij. En vooral dat ze mijn karakter zou hebben. Dan kan ik met een gerust hart sterven.

Ik moet je teleurstellen. Comazuipen was iets van een 15 jaar geleden en zo oud is haar dochter niet.Ik zou net denken dat ge het vuil werk net al gedaan hebt?![]()
Of ge hebt gewoon extreem traag met lang levend zaad.Ik moet je teleurstellen. Comazuipen was iets van een 15 jaar geleden en zo oud is haar dochter niet.
En dat is het niveau dat ik minimum zou nodig hebben voor zulke prestatie.
Ligt aan de voeding hé.

Je bent sowieso van niks vies hèEigenlijk zou dat echt te goed zijn. De vuile werken neem ik er gerust bij. En vooral dat ze mijn karakter zou hebben. Dan kan ik met een gerust hart sterven.

Zo ken ik er nogJe bent sowieso van niks vies hè![]()
In een bepaalde periode van mijn jong leven was dat idd heel plausibel.Of ge hebt gewoon extreem traag met lang levend zaad.
En dat is het niveau dat ik minimum zou nodig hebben voor zulke prestatie.
We zitten hier wel op BG he. Een dure horloge en een dure auto kopen en posten om anderen depressief te maken natuurlijk.Ik weet niet wat jij doet maar 200k op 5jaar dan ben je wel gek aan doen.
Airfryer gaat u met alles helpen mijn vriendMijne microgolf is ver de geest aan het geven... Heeft hier iemand ervaring met die combi magnetron/grill/stoomovens?
Heeft ie al, bijblijven hè!Airfryer gaat u met alles helpen mijn vriend
Dan snap ik zijn vraag niet. Als hij een airfryer heeft, heeft hij toch alles wat hij moet hebben. Of zijn er dan nog toestellen nodig buiten de airfryer?Heeft ie al, bijblijven hè!
Onderwerp 'Seksspeeltjes' https://www.beyondgaming.be/threads/seksspeeltjes.22136/Dan snap ik zijn vraag niet. Als hij een airfryer heeft, heeft hij toch alles wat hij moet hebben. Of zijn er dan nog toestellen nodig buiten de airfryer?
Als je die dingen nodig hebt/gebruikt om te koken,...Onderwerp 'Seksspeeltjes' https://www.beyondgaming.be/threads/seksspeeltjes.22136/
Je had het over "alles wat hij moet hebben", niet over "alles wat hij moet hebben in de keuken", toch?Als je die dingen nodig hebt/gebruikt om te koken,...
Hij had over zijn microgolf die kapot was, het zal aan mijn gebrek aan ervaring zijn, maar ik zie de link niet tussen microgolfoven en sexspeeltjesJe had het over "alles wat hij moet hebben", niet over "alles wat hij moet hebben in de keuken", toch?
Ik warm mijne fleshlight daar in op.Hij had over zijn microgolf die kapot was, het zal aan mijn gebrek aan ervaring zijn, maar ik zie de link niet tussen microgolfoven en sexspeeltjes
Tgoh, de derde link van mijn "microwave as sex toy" Google search was toch al direct spot on voor BGHij had over zijn microgolf die kapot was, het zal aan mijn gebrek aan ervaring zijn, maar ik zie de link niet tussen microgolfoven en sexspeeltjes
:
www.thebeaverton.com
Ik warm mijne fleshlight daar in op.
Airfryer gaat u met alles helpen mijn vriend