Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komkom, dat is onrealistisch. De meest plausibele verklaring in deze is dat GM op zoek is naar mede-furries en dit na aanvankelijk positief contact alsnog uitdraait op ghosting.Jouw partner ghost je?![]()

Hoe weet jij dat hij een furry is?Komkom, dat is onrealistisch. De meest plausibele verklaring in deze is dat GM op zoek is naar mede-furries en dit na aanvankelijk positief contact alsnog uitdraait op ghosting.

Van horen zeggen natuurlijk.Hoe weet jij dat hij een furry is?![]()
Can confirm furry-theory !Hoe weet jij dat hij een furry is?![]()
Ik ben blij dat ik er niet bij was!Can confirm furry-theory !
Wij hebben hem toch gezien verzekers?
Ik gok dat hij het voornamelijk heeft voor struisvogel-furries.
Must… resist…Ik ben blij dat ik er niet bij was!
Hopelijk vindt zij het ook nog OK!Het is in die context hoor en geen paniek. Jullie zien me nog niet in onderstaande. Het gaat hier wel goed.
Nee, dat zijn niet zijn initialen.Ik gok op mdma.

Waarom denk je dat dat niet zo zou zijn?Hopelijk vindt zij het ook nog OK!

We zijn gewoon heel nieuwsgierig.Waarom denk je dat dat niet zo zou zijn?![]()
Omdat dat de kat bij de melk zetten is hé. Wat is het volgende, gaan eten met iemand van het andere geslacht?Waarom denk je dat dat niet zo zou zijn?![]()

Er kan veel, maar dat is nu wel een brug te ver hoorOmdat dat de kat bij de melk zetten is hé. Wat is het volgende, gaan eten met iemand van het andere geslacht?![]()
Ik heb ook mijn grenzen.Grenzen aangeven is ok.Er kan veel, maar dat is nu wel een brug te ver hoorIk heb ook mijn grenzen.
Want jij bent...een eindejaarspremie?Jep en de rest van mij naar een kapotte regenwaterpomp

Ik ben even graag gezien als een eindejaarspremie. Een deeltje pure ergernis (de belastingen) en het kleinste deel pure Joy (het deeltje netto).Want jij bent...een eindejaarspremie?
En ik maar denken dat jij niet woke was!![]()
Mocht dat waar zijn, zou ik je zowaar missen!Ik ben even graag gezien als een eindejaarspremie.

Je hebt al bloemetjes en hartjes in je vorige post gezet. Die dag komt ooit ook nog.Mocht dat waar zijn, zou ik je zowaar missen!![]()
En jij komt ook 1 keer per jaar, maar er wordt wel heel veel afgetrokken?Ik ben even graag gezien als een eindejaarspremie. Een deeltje pure ergernis (de belastingen) en het kleinste deel pure Joy (het deeltje netto).