Stijve vod hier, aangenaam!Stijve hark of slappe vod? Moeilijke keuze!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stijve vod hier, aangenaam!Stijve hark of slappe vod? Moeilijke keuze!![]()

Ik denk dat je je best vooraf al excuseert bij de buren voor andere zaken die kunnen gebeuren!Vanavond naar de kerstbar met de buren. Op kruipafstand. @coldplayke ik excuseer me alvast voor gebeurlijke overlast![]()

Dat weten ze al hè!Ik denk dat je je best vooraf al excuseert bij de buren voor andere zaken die kunnen gebeuren!![]()
Ze weten al dat je je er voor excuseert?Dat weten ze al hè!

Daar heeft hij 9 maanden tijd voor.Ik denk dat je je best vooraf al excuseert bij de buren voor andere zaken die kunnen gebeuren!![]()
Wat er kan gebeuren; als ze me dan nog uitnodigen, is het voorbedachtheid aka uitlokking waarvoor ik me niet moet excuserenZe weten al dat je je er voor excuseert?![]()

Toxische relatie!Ik wil dat ook, maar mijn vrouw is dan altijd zo boos als zij aan een andere staat.
Of je doet zoals Trump en je stuurt je vrouw het land uit.Wat er kan gebeuren; als ze me dan nog uitnodigen, is het voorbedachtheid aka uitlokking waarvoor ik me niet moet excuseren![]()
Omdat hij ze dan niet kan afmotten als ze de persoon aan de kassa aanspreekt wanneer die een fout in haar voordeel maaktToxische relatie!
Stijve hark of slappe vod? Moeilijke keuze!![]()
Met een stijve vod kunt ge tenminste nog iets kuisen... maar probeer eens bladeren te harken met een slappe hark!!Stijve vod hier, aangenaam!
Omdat hij ze dan niet kan afmotten als ze de persoon aan de kassa aanspreekt wanneer die een fout in haar voordeel maakt
@coldplayke prominente hoplr postster gespot!Vanavond naar de kerstbar met de buren. Op kruipafstand. @coldplayke ik excuseer me alvast voor gebeurlijke overlast![]()

Jammerlijke zaak iddValt me op dat ik al vies lang Kaygell en Jonas89 niet meer heb gezien...

Valt me op dat ik al vies lang Kaygell en Jonas89 niet meer heb gezien...
Hoezo? Wat is er dan gebeurd met hem?Kaygell onlangs nog es gehoord op insta.
Spijtige zaak idd.
Hoezo? Wat is er dan gebeurd met hem?
Ah OK, ik dacht dat ge gelezen had dat hij iets aan de hand had ofzo.Dat ie niet meer terug wil komen.