Seksspeeltjes

ThomasMore

Well-known member
Heb je je ooit afgevraagd wat voor spannends er allemaal te vinden is op het gebied van speelgoed voor volwassenen? :) Wil je graag meer weten over de nieuwste trends en innovaties op dit gebied? Of ben je op zoek naar advies of inspiratie om jouw liefdesleven een extra boost te geven?

Er is nog geen forum waar ervaringen en tips worden gedeeld over toys. Je vindt ze tegenwoordig ook in de Hema dus het taboe errond is daarmee helemaal verdwenen :) Of vinden we het niet kunnen dat men die dingen in elk winkelcentrum kan kopen?

https://www.hln.be/nina/seksspeeltj...ma-dus-verkopen-ze-er-vanaf-vandaag~afa8c87f/
 
Er was toch al een LEGO topic? :unsure:
Ik dacht dus echt dat het hier ging gaan over zaken als lego, modelbouw en dat soort zaken :rofl:

Met de rest nog geen ervaring. Wel al over gesproken met de partner voor moesten de zaken ooit wat spice nodig hebben maar voorlopig is daar nog geen nood aan.
 
Wat vrouwen betreft, denk ik dat het toch al lang geen groot taboe meer is, toch zeker niet bij de huidige 20'ers en 30'ers. Het aanbod is enorm, voor alle budgetten. Het is ook heel eenvoudig vandaag de dag om het aan te schaffen natuurlijk. En qua vormgeving, design, ... is er ook een hele markt opengegaan.

Om ook nog maar te zwijgen van het aantal artikels, boeken, of aandacht in TV-programma's ...

Afgaande op mijn vrouw (die er zelf ook een paar heeft), wordt daar met vriendinnen en vrouwelijke collega's toch ook heel vrij over gesproken.

Dan lijkt het mij voor mannen toch nog een groter taboe (dan heb ik het over speeltjes specifiek alleen voor de man). Het aanbod lijkt me toch véél kleiner, minder innovatie, ... Waarschijnlijk omdat de markt kleiner is (want bij mannen heerst toch nog meer het idee van 'hij heeft zijn rechterhand toch)? Seksspeeltjes die bedoeld zijn voor stimulatie van de prostaat zijn al helemaal taboe voor de meeste mannen, lijkt me.

Ik heb er zelf ook geen die puur en alleen voor mezelf zijn en heb ook geen weet van vrienden (maar daar wordt ook niet over gesproken).

Ik heb het ooit al eens in een ander topic gezegd. De seksuele revolutie van de vrouw hebben we gehad, het is nu terug tijd voor een seksuele (r)evolutie voor de man :tongue:
 
Wat vrouwen betreft, denk ik dat het toch al lang geen groot taboe meer is, toch zeker niet bij de huidige 20'ers en 30'ers. Het aanbod is enorm, voor alle budgetten. Het is ook heel eenvoudig vandaag de dag om het aan te schaffen natuurlijk. En qua vormgeving, design, ... is er ook een hele markt opengegaan.

Om ook nog maar te zwijgen van het aantal artikels, boeken, of aandacht in TV-programma's ...

Afgaande op mijn vrouw (die er zelf ook een paar heeft), wordt daar met vriendinnen en vrouwelijke collega's toch ook heel vrij over gesproken.

Dan lijkt het mij voor mannen toch nog een groter taboe (dan heb ik het over speeltjes specifiek alleen voor de man). Het aanbod lijkt me toch véél kleiner, minder innovatie, ... Waarschijnlijk omdat de markt kleiner is (want bij mannen heerst toch nog meer het idee van 'hij heeft zijn rechterhand toch)? Seksspeeltjes die bedoeld zijn voor stimulatie van de prostaat zijn al helemaal taboe voor de meeste mannen, lijkt me.

Ik heb er zelf ook geen die puur en alleen voor mezelf zijn en heb ook geen weet van vrienden (maar daar wordt ook niet over gesproken).

Ik heb het ooit al eens in een ander topic gezegd. De seksuele revolutie van de vrouw hebben we gehad, het is nu terug tijd voor een seksuele (r)evolutie voor de man :tongue:
Koop eens een buttplug and be amazed.

Zelf allerhande dingen liggen. Plugs in alle groottes, cockrings in alle materialen, klemmen, fleshlights, harnassen.
Kost wel veel geld en zoveel gebruik ik dat uiteindelijk ook niet maar bon.
 
Koop eens een buttplug and be amazed.
Wel ja precies. Dat is een stap die maar weinig (vooral heteroseksuele) mannen zetten, lijkt me. Ik dus zelf blijkbaar ook niet.

Terwijl er voor mannen dus waarschijnlijk nog veel meer te ontdekken is dan 'gewoon maar die rechterhand'.
 
Wel ja precies. Dat is een stap die maar weinig (vooral heteroseksuele) mannen zetten, lijkt me. Ik dus zelf blijkbaar ook niet.

Terwijl er voor mannen dus waarschijnlijk nog veel meer te ontdekken is dan 'gewoon maar die rechterhand'.
Of weinig mannen durven het toegeven natuurlijk.

Uiteindelijk denken heteromannen vaak dat dat pijn doet, vuil is en/of hen homo maakt.
De mannelijke g-spot blijft voor velen onbekend terrein op die manier.
 
Ik heb niet de indruk dat er voor vrouwen een diverser aanbod is dan voor mannen. Voor de meeste vrouwen zijn de seksspeeltjes die ze hebben (en willen) ook allemaal dezelfde: vibrator of dildo. Ze hebben dan misschien 4 stuks liggen waarbij de ene een kleine bullet is, het andere een wand, eentje met dubbele stimulatie (binnen en buiten) en uiteraard ook de satisfyer die met luchtdruk werkt. Maar dat zijn in principe allemaal dezelfde soort speeltje.
Voor mannen zijn er ook heel veel vormen en maten en variatie van techniek mogelijk bij fleshlights (zelfs ook met luchtvibratie heb ik me laten vertellen).
Ik denk dat er inderdaad meer schroom speelt dan bij vrouwen. maar dat lijkt mij gecombineerd te zijn met het idee dat een man dat niet nodig heeft - omdat een orgasme bekomen daar meestal geen probleem is - terwijl er een pak vrouwen zijn die vooral (of makkelijker) komen dankzij een speeltje.

Veel andere seksspeeltjes zijn eigenlijk uniseks (alles voor anal play, alles rond sm en bondage, outfits vind ge zowel voor mannen als vrouwen,...) en daar is gewoon een minder grote groep in geïnteresseerd volgens mij.

(maar goed, by all means, een buttplug voor elke man!)
 
@ThomasMore
Zelf geen tips?
De Lovense Lush is een krachtige en veelzijdige vibrator die is ontworpen voor discreet gebruik, zowel in het openbaar als privé. kan worden bediend met behulp van een bijbehorende app op je smartphone. Hierdoor kun je de Lush op afstand bedienen en genieten van handsfree stimulatie. Wij hebben dit speeltje enkele keren geprobeerd in het openbaar en dat was zeer opwindend. Tijdens een etentje op restaurant hadden we schrik dat het gezoem te luid zou zijn maar dat viel goed mee. Concreet, vriendin droeg het speeltje en ik kon het via de app bedienen. Het is niet zo dat mijn vriendin hiervan klaarkwam terwijl de wijn werd bijgeschonken of zo... Maar het was wel enorm spannend en het perfecte, langgerekte voorspel :)
 
De Lovense Lush is een krachtige en veelzijdige vibrator die is ontworpen voor discreet gebruik, zowel in het openbaar als privé. kan worden bediend met behulp van een bijbehorende app op je smartphone. Hierdoor kun je de Lush op afstand bedienen en genieten van handsfree stimulatie. Wij hebben dit speeltje enkele keren geprobeerd in het openbaar en dat was zeer opwindend. Tijdens een etentje op restaurant hadden we schrik dat het gezoem te luid zou zijn maar dat viel goed mee. Concreet, vriendin droeg het speeltje en ik kon het via de app bedienen. Het is niet zo dat mijn vriendin hiervan klaarkwam terwijl de wijn werd bijgeschonken of zo... Maar het was wel enorm spannend en het perfecte, langgerekte voorspel :)
Die die ik heb kan je linken met Spotify om op de beat van muziek te vibreren :unsure:
 
Dus mijn favoriete:

- Pixey Exceed: wand vibrator, gewoon in stopcontact en go, superkrachtig
- Hismith Basic fuck machine: soms wat lastig om in te stellen (qua hoogte en zo), maar oof
- Fun Factory Share: tof om met mijn vriend te gebruiken
- Fun Factory pulsator: één van de weinige speeltjes waarbij ik de ritmische standjes wél leuk vind
 
Oh, bah, nee. Die Lush zijn echt heel erg buzzy op hogere snelheid en da's niet fijn en/of krachtig.

Maar goed, mijn favoriet is een Pixey Exceed, 13500 RPM :laugh: 'k Heb het even opgezocht, Lush 3.0 is 6000 RPM.
Van horen zeggen ( :unsure: ) :
Voor sommige vrouwen zijn die in het stopcontact, genre https://www.bol.com/be/nl/p/mymagicwand, te krachtig.
Beter dit https://www.bol.com/be/nl/p/eva-personal-massager (*kuch* Bedankt, niet nader genoemd forumlid, voor de tip hiervoor!)
Voor solo-werk is deze de koning(in): https://www.bol.com/be/nl/p/satisfyer-pro-2-next-generation

De Lovense Lush is een krachtige en veelzijdige vibrator die is ontworpen voor discreet gebruik, zowel in het openbaar als privé.
Had je hier ooit eens aangeraden en toen gekocht. Beoordeling: 'Niet slecht, maar ook niet super.'

Voor mannen is een fleshlight leuk! (En quickshot niet)

Elk persoon is anders, dus deel gerust andere ervaringen. ;)
 
Terug
Bovenaan