Seksspeeltjes

Van horen zeggen ( :unsure: ) :
Voor sommige vrouwen zijn die in het stopcontact, genre https://www.bol.com/be/nl/p/mymagicwand, te krachtig.
Beter dit https://www.bol.com/be/nl/p/eva-personal-massager (*kuch* Bedankt, niet nader genoemd forumlid, voor de tip hiervoor!)
Voor solo-werk is deze de koning(in): https://www.bol.com/be/nl/p/satisfyer-pro-2-next-generation
Oh ja tuurlijk, sommigen zijn gevoeliger dan anderen.

Die satisfyer vind ik verschrikkelijk. Dat voelt als een enorm geforceerd orgasme dat uit je wordt gezogen, echt niet aagenaam imo.
 
Ik vond de satisfyer ook nutteloze brol, de Eva die TNTim hint vind ik dan wél weer een toppertje!
 
In een club die wij eens bezochten was er een sybian aanwezig. Dat was echt wel van een heel ander niveau... Maar natuurlijk ook geen standaard speeltje dat in je nachtkastje ligt.:oi22:
 
Zelf heb ik als man ook lang getwijfeld om seksspeeltjes te kopen maar vorig jaar toch eens de stap gezet.
Ikzelf heb een masturbator, cockring en prostaatvibrator.
Gebruik die niet zo veel maar tis wel altijd intenser en beter dan gewoon je hand gebruiken…
 
Dus mijn favoriete:

- Hismith Basic fuck machine: soms wat lastig om in te stellen (qua hoogte en zo), maar oof
Dat lijkt me nu ook ni praktisch om wat discreet weg te zetten. :unsure:

Hier wel wat in huis, de favorieten zijn de bedraade versie van de Magic Wand (zelf ook fan van) en een Njoy Pure Wand.
 
Zo een tenga egg ziet er wel nice uit, wel vrij duur voor eenmalig gebruikt.
Geen idee of het zijn geld waard is :p
 
similar threads: "gamereleases van oktober 2022 " :p

Nee, on topic: ik waag mij niet aan speeltjes. Is niets voor mij denk ik. Zou zelfs al geen zo'n winkel durven binnen stappen....
Iets in mij zegt dat seks speeltjes enkel is voor mensen die het niet goed kunnen, en attributen "nodig" hebben.
Ik zou me minder mannelijk voelen met speeltjes.
de naam alleen al "speeltjes". we zijn toch geen kinderen meer :)
Het zal wel weer aan mijn conservatieve "ik" liggen zeker....





Dus mijn favoriete:

- Hismith Basic fuck machine: soms wat lastig om in te stellen (qua hoogte en zo), maar oof

Uit nieuwsgierigheid toch ff gegoogle'd. Damn wat een machine. Lijkt me wel lastig om te verbergen voor kinderen of andere ongenodigde gasten? :D
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Ja en wat is uw point nu, buiten overduidelijk weer op de man willen spelen?
Dat hij, mits een speeltje, er nie ging uitfloepen?
Kinderachtig...
 
Dat lijkt me nu ook ni praktisch om wat discreet weg te zetten. :unsure:
Dat is dus echt niet zo groot, helemaal opgeplooid is dat niet veel groter dan een kat die met zijn pootjes ingetrokken zit (rare vergelijking maar ik kon niks anders bedenken). Ge steekt dat gwn in een kast die op slot is.

Hier wel wat in huis, de favorieten zijn de bedraade versie van de Magic Wand (zelf ook fan van) en een Njoy Pure Wand.
Oh yes, de Njoy Pure Wand is ook zalig, net als hun butt plugs. Duur maar voelt echt heel speciaal.

Hebben de vrouwen hier soms het gevoel dat daardoor de zin in seks met de partner kan verminderen, of de gevoeligheid van seksuele zones verlaagt?
Of integendeel?
Masturberen is toch niet hetzelfde als seks hebben... De gevoeligheid ja ok, als je je clit murw trilt, kan het zijn dat je sterkere stimulatie nodig hebt om klaar te komen. Maar masturberen is toch écht geen vervanger voor seks.

Iets in mij zegt dat seks speeltjes enkel is voor mensen die het niet goed kunnen, en attributen "nodig" hebben.
Ik zou me minder mannelijk voelen met speeltjes.
de naam alleen al "speeltjes". we zijn toch geen kinderen meer :)
Het zal wel weer aan mijn conservatieve "ik" liggen zeker....
Het is een toevoeging aan je seksleven hé, geen vervanging.
 
Dat is dus echt niet zo groot, helemaal opgeplooid is dat niet veel groter dan een kat die met zijn pootjes ingetrokken zit (rare vergelijking maar ik kon niks anders bedenken). Ge steekt dat gwn in een kast die op slot is.
Da's dan verrassend compact. Allez, ik weet dat dingen wel kunnen inklappen enz; een roeimachine kunt ge ook makkelijk wegzetten. Maar dat staat nog altijd ni in een kast. Dacht met dit van't zelfde eigenlijk.
 
Of weinig mannen durven het toegeven natuurlijk.

Uiteindelijk denken heteromannen vaak dat dat pijn doet, vuil is en/of hen homo maakt.
De mannelijke g-spot blijft voor velen onbekend terrein op die manier.
Ik doe dit al zeker 20 jaar niet meer - waarschijnlijk zelfs 30 jaar of meer (gewoon omdat ik het beu was, ik had het wel gehad).
Maar in mijn jeugd? Ik heb toen toch regelmatig 'iets' in mijn nolleke gestoken. (als hetero dus)
Van vibrerende zaken had ik toen nog niet gehoord maar de G-spot die heb ik toen, dus wel verkend.

Nu gaan veel mannen hun haren waarschijnlijk rechtop staan of WTF zeggen. Maar zo denk ik er niet over.
Ik denk eerder: Je moet alles eens een keertje geprobeerd hebben.

Ter info: Voor ik dit topic las vandaag, was ik zelfs al gewoon vergeten dat ik bovenstaande ooit gedaan heb. Maar nu schiet dat mij terug te binnen omdat .. ik dit hier lees ..

(maar goed, by all means, een buttplug voor elke man!)
Mmm .. zoals gezegd iets in m'n nolleke, is al een eeuwigheid geleden ... maar een buttplug, misschien moet ik dat nog eens proberen. :support:
 
Laatst bewerkt:
Da's dan verrassend compact. Allez, ik weet dat dingen wel kunnen inklappen enz; een roeimachine kunt ge ook makkelijk wegzetten. Maar dat staat nog altijd ni in een kast. Dacht met dit van't zelfde eigenlijk.
Ziet er dan zo uit (niet mijn foto, van 't internet en de dildo's eraf geknipt :unsure:). Pakt dat dat effectief gewoon 30x30 tegels zijn.

pi4pmPA.png


Haha, die heet zelfs 'de Janus seksmachine' :)
't Is dus die niet, 't is die steampunkachtige variant :D 't Is ook geen superzot ding hoor, je hebt grotere of waarschijnlijk ook krachtigere maar prima tevreden van.
 
De Satisfyer is voor mijn vriendin wel een topper, voor solo gebruik. Om die samen te gebruiken vinden we dat echter geen meerwaarde. Ding moet nogal precies worden geplaatst en maakt af en toe ellendig geluid als die luchtstroom niet goed zit...

De Eva Wand is dan wel weer een topper om samen mee aan de slag te gaan.

De Lush, zoals gezegd, leuk voor een langgerekt voorspel en spannend als je die buitenshuis gebruikt maar tussen de lakens komt die wat kracht te kort.

Die Hismith machines zien er volgens mijn vriendin teveel uit als een boormachine. Denk niet dat we zoiets snel in de slaapkamer zullen introduceren. Een Sybian daarentegen... kost wel onwaarschijnlijk veel geld.
Uiteindelijk denken heteromannen vaak dat dat pijn doet, vuil is en/of hen homo maakt.
De mannelijke g-spot blijft voor velen onbekend terrein op die manier.

Je hebt gelijk, groot taboe onder mannen. Vrouwen praten volgens mij veel makkelijker met elkaar over dit soort zaken. G-spot stimuleren zorgt voor een extra dimensie bij een orgasme. Al moet je dat ook wel wat trainen he... We hebben hier een strapon waarvoor ik toch te ambitieus was bij aankoop :eek2:
 
... Je hebt gelijk, groot taboe onder mannen. Vrouwen praten volgens mij veel makkelijker met elkaar over dit soort zaken. G-spot stimuleren zorgt voor een extra dimensie bij een orgasme. Al moet je dat ook wel wat trainen he... We hebben hier een strapon waarvoor ik toch te ambitieus was bij aankoop :eek2:

Dat is een klassieke fout. Gewoon bijhouden en zien of je daar in de toekomst toch iets mee kan doen...
 
De Satisfyer is voor mijn vriendin wel een topper, voor solo gebruik. Om die samen te gebruiken vinden we dat echter geen meerwaarde. Ding moet nogal precies worden geplaatst en maakt af en toe ellendig geluid als die luchtstroom niet goed zit...
Exact zelfde mening hier.
Supertof, maar niet voor met zn tweetjes.
 
Terug
Bovenaan