Seksspeeltjes

Alsof jullie nog nooit eens een cadeau hebben ontvangen die eigenlijk gekregen werd door de "gever", en bij zichzelf dacht "nee dat is niets voor mij, ik geef het lekker aan iemand anders. Go ahead, keep thinking :D
Gebeurt bij mij regelmatig hoor. Als ik een cadeau krijg en het staat mij nie aan, zet ik mijn beste poker face op, en hou het in de verpakking, en geef het lekker door.
Je weet donders goed dat het niet over dit stuk gaat.

en misschien dat ik het toch eerst eens zal proberen
Maar over dit.

Gemakkelijk van je, zo de goalposts verschuiven om toch maar een argument te vinden.


Alsof dat bij seks speeltjes anders is. Toch probeer ik het lekker!
Ja… heel anders zelfs.

Alles wat gekocht word, behalve solden artikelen, mogen geruild worden binnen de x aantal dagen.

Als de verpakking gesloten is, mag daar zelfs geen twijfel over bestaan.
Dus als je de verpakking voorzichtig weet open te doen, en terug weet te sluiten alsof nooit gebruikt, kan geen handelaar dat weigeren mits kasticket.
En zoals vaak, weet je maar de halve waarheid en denk je te kunnen eisen waar je geen recht op hebt.

Letterlijk van hun website:

Service Scope​

Most items are eligible for free returns if you're not satisfied, except:
1. Items that are worn, washed, damaged, with tags, packaging or hygiene sticker removed or in an incomplete set.
2. Fresh & Frozen Food, Dairy & Eggs, Live plants and etc.
3. Underwear, Panties , Adult Products and etc.

What's eligible for Buyer Protection Program?​

There are some exceptions where the Buyer Protection Program does not apply to certain types of items:
• personalised items and custom-made items
• fragile or perishables items (e.g. food, dairy & eggs and flowers)
items which are not suitable for return for reasons of hygiene or health protection (e.g. underwear, lotion, toothpaste)

Dus ja, ga lekker elders trollen.
 
..... wall of text van haatreceptje..... /quote.

Ik heb toch nergens gezegd dat ik het terug zal retourneren naar de winkel? Gewoon dat ik het aan een vriend ga geven (als ik het zelf niet leuk vind!)

Om het met uw eigen woorden dan te zeggen "dus ja, ga lekker elders ruziën" :wtf:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
..... wall of text van haatreceptje..... /quote.

Ik heb toch nergens gezegd dat ik het terug zal retourneren naar de winkel? Gewoon dat ik het aan een vriend ga geven (als ik het zelf niet leuk vind!)

Om het met uw eigen woorden dan te zeggen "dus ja, ga lekker elders ruziën"


Allemaal goed: als ge eerlijk zijt me uwe kameraad en zegt "ik heb het geprobeerd en 'tis niet mijn ding ge moogt het hebben"
Dan kan hij wel uitmaken of hij het in zijn nachtkastje of naar uwe kop zwiert.

Maar in zoeen spel u zaad pompen en dan is uitwassen en doorgeven zonder medeweten van de ontvanger is moreel verwerpelijk, ontzettend goor, maakt u ne kutvriend en het zou me niet verbazen moest het illegaal zijn maar ik ga op het werk niet googlen naar welke wetten je breekt als ge u sperma smeert op andere mensen hun voorwerpen.
 
..... wall of text van haatreceptje..... /quote.

Ik heb toch nergens gezegd dat ik het terug zal retourneren naar de winkel?
Nee, niet rechtstreeks maar je wou dat tóch als argument gebruiken. Only fair dat ik je dan (en ook andere gebruikers tevens) er op wijs dat je mis bent. —>
Als de verpakking gesloten is, mag daar zelfs geen twijfel over bestaan.
Dus als je de verpakking voorzichtig weet open te doen, en terug weet te sluiten alsof nooit gebruikt, kan geen handelaar dat weigeren mits kasticket.


Gewoon dat ik het aan een vriend ga geven (als ik het zelf niet leuk vind!)
Dat is niet gewoon man. Zie je echt niet in hoe ranzig dat je soms bent?
En kom niet af met “jama in parenclubs dit of met trio’s dat”, want dat gebeurt met wederzijds consent. En dit niet. Punt.
 
Dan moet je met geen enkele vrouw meer naar bed gaan toch, tenzij ze maagd was toen je ze ontmoette.

Want elke vrouw heeft al eens "sappen van een ander" in zich gehad, voor u.
En die heeft ze (hopelijk toch) ook telkens netjes uitgewassen nadien.
 
De magic wand is hier ook een favoriet. Leuk om samen te gebruiken. De Satisfyer is niet zo handig om samen te gebruiken vind ik.
Hoe gebruik je deze samen dan ? Zijn ook eens aant kijken om iets wat je samen kan gebruiken. Liefst iets wat aan de buitenkant van de sluitspier blijft.
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je met geen enkele vrouw meer naar bed gaan toch, tenzij ze maagd was toen je ze ontmoette.

Want elke vrouw heeft al eens "sappen van een ander" in zich gehad, voor u.
En die heeft ze (hopelijk toch) ook telkens netjes uitgewassen nadien.
Dit is zelfs te belachelijk om op verder te discussieren.
Als je het verschil niet ziet tussen beide, heeft het echt geen zin meer. (En opnieuw: goalposts verleggen om toch maar een argument te vinden)

Maar ik leg het je even uit:
1. Als je seks hebt met een vrouw, ga je akkoord met het feit dat ze al een partner heeft gehad.
2. Als je een gebruikt speeltje als cadeau geeft aan een nietsvermoedend persoon, gaat die persoon niet akkoord.

Jezus toch…
 
Hoe gebruik je deze samen dan ? Zijn ook eens aant kijken om iets wat je samen kan gebruiken. Liefst iets wat aan de buitenkant van de sluitspier blijft.

Ik vermoed omdat de satisfyer heel specifiek moet gericht worden om het juiste genot te geven.
Enkel door de gebruiker zelf te hanteren dus.
De magic wand is vrij breed en kan makkelijker gebruikt worden over grote gebieden.
 
Dan moet je met geen enkele vrouw meer naar bed gaan toch, tenzij ze maagd was toen je ze ontmoette.

Want elke vrouw heeft al eens "sappen van een ander" in zich gehad, voor u.
En die heeft ze (hopelijk toch) ook telkens netjes uitgewassen nadien.

Daarom dat je ook met een condoom seks moet hebben tot je beiden getest bent op soa´s.
En je ook een vertrouwensband moet hebben zodat je die persoon op zijn of haar woord moet geloven. Want velen zullen hier snel over liegen

IK weet dat weinigen dit doen, maar zo zou het wel moeten.
 
Laten we de discussies wel inhoudelijk houden en niet zomaar rechtstreeks op de man af gaan.
Posts bij deze verwijderd of aangepast.
 
Binnenkort een rubriek in het te koop topic, wellicht zijn er best wat miskopen in deze categorie, aanvullend een pol met wie problemen heeft met het aankopen van 2de hands speelgoed :ROFLMAO:
kheb anders wel ne satisfyer pro in de aanbieding want zo onder de indruk ben ik daar nu ook weer niet van

(en nee, mij niet pm-en om dat over te kopen, viezerikken)
 
Waar moeten afgedankte vibrators ed naar toe eigenlijk?
Container park?

PMD zak van de buren, meestal kan er nog net iets bij toch :ROFLMAO:

 
Hangt een beetje van jullie voorkeuren af denk ik.
Deze vind ik persoonlijk wel leuk. Ook om samen te gebruiken. 🤷
Thanks!

Ik heb het vandaag allemaal wat opgezocht en ben dan bij de “referentie”uitgekomen…

De Europe Magic wand.
Hij is wel iets duurder en heeft een kabel.
Heb hem voor 99 euro gevonden online.

De andere speeltjes zitten alle rond 30 euro en zijn op batterijen. Ze lijken minder robuust en een goede trillende motor op batterijen is toch vrij duurzaam.
Bij bvb een massage gun is die motor hetgeen het snelst kapot gaat.

Benieuwd 🤗
 
Thanks!

Ik heb het vandaag allemaal wat opgezocht en ben dan bij de “referentie”uitgekomen…

De Europe Magic wand.
Hij is wel iets duurder en heeft een kabel.
Heb hem voor 99 euro gevonden online.

De andere speeltjes zitten alle rond 30 euro en zijn op batterijen. Ze lijken minder robuust en een goede trillende motor op batterijen is toch vrij duurzaam.
Bij bvb een massage gun is die motor hetgeen het snelst kapot gaat.

Benieuwd 🤗
Is een beetje persoonlijk op gebied van de trillingen. Die van Eva gebruiken we hier en voldoet voor ons. Mijn vriendin was die Europe Magic wand ook aan het bekijken maar deed haar te hard denken aan een soepmixer ipv een speeltje :rolleyes::)
 
Hier ook toch meer fan van de Europe Magic Wand (da's de vroege Hitachi) en bvb de Pixey Exceed. Die anderen zijn echt een stuk minder krachtig.

En ja, de kop is breder maar bij mij is dat toch ook vrij specifiek ze, waar dat moet en hoe.

Die Satisfyerdingen zijn echt niks voor mij, zo'n geforceerd orgasme, bah.
 
Hier ook toch meer fan van de Europe Magic Wand (da's de vroege Hitachi) en bvb de Pixey Exceed. Die anderen zijn echt een stuk minder krachtig.

En ja, de kop is breder maar bij mij is dat toch ook vrij specifiek ze, waar dat moet en hoe.

Die Satisfyerdingen zijn echt niks voor mij, zo'n geforceerd orgasme, bah.
Stoort dat niet dat dat aan een kabel hangt?
 
Terug
Bovenaan