Seksspeeltjes

Wel ja precies. Dat is een stap die maar weinig (vooral heteroseksuele) mannen zetten, lijkt me. Ik dus zelf blijkbaar ook niet.

Terwijl er voor mannen dus waarschijnlijk nog veel meer te ontdekken is dan 'gewoon maar die rechterhand'.
De linkerhand, a.k.a. the stranger.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Onlangs op mijn FB wall iets zien passeren een zuigmachine voor mannen.
40 euro op alie express. met 7 verschillende zuig standen.
Gisteren in een zatte bui besteld, voor een eeuwige vrijgezel in onze vriendengroep.

Nu toch wel nieuwsgierig naar, en misschien dat ik het toch eerst eens zal proberen, de verpakking voorzichtjes openen....

En als het niets voor mij is, mooi uitwassen, terug dicht doen, en onder de kerstboom ermee voor die kerel :D

edit/ deze dus
 
Onlangs op mijn FB wall iets zien passeren een zuigmachine voor mannen.
40 euro op alie express. met 7 verschillende zuig standen.
Gisteren in een zatte bui besteld, voor een eeuwige vrijgezel in onze vriendengroep.

Nu toch wel nieuwsgierig naar, en misschien dat ik het toch eerst eens zal proberen, de verpakking voorzichtjes openen....

En als het niets voor mij is, mooi uitwassen, terug dicht doen, en onder de kerstboom ermee voor die kerel :D

edit/ deze dus
Gij gaat een gebruikte sextoy als kerstgeschenk geven…
Net wanneer ik dacht dat je niet harder kon trollen
 
Ik zag met Black Friday korting op zo'n cockring en is zot gedaan en besteld. Gisteren al meteen geprobeerd en "een stok achter de deur houden" heeft sindsdien een andere betekenis gekregen.

Ook n satisfyer pro 2 gekocht voor m'n vriendin als cadeautje. Wel opletten dat we het niet uitpakken als de familie hier is.
 
Hier ook een satisfyer pro 2 gekocht. Dat wordt lachen met kerst.

Deze geef ik vast wel waar de familie bij is. Met goedkeuring van het liefje natuurlijk. Familie is nogal open in dat soort dingen. No biggie 👌

Ben eens benieuwd, de Lush was vorig jaar niet het verwachte succes.
 
Laatst bewerkt:
Onlangs op mijn FB wall iets zien passeren een zuigmachine voor mannen.
40 euro op alie express. met 7 verschillende zuig standen.
Gisteren in een zatte bui besteld, voor een eeuwige vrijgezel in onze vriendengroep.

Nu toch wel nieuwsgierig naar, en misschien dat ik het toch eerst eens zal proberen, de verpakking voorzichtjes openen....

En als het niets voor mij is, mooi uitwassen, terug dicht doen, en onder de kerstboom ermee voor die kerel :D

edit/ deze dus
Ik deel veel met mijn vriendinnen, waaronder de ervaringen met seksspeeltjes maar het seksspeeltje zelf wordt toch niet gedeeld. 😅
 
de "tips" die hierin staan, vallen onder fraude
Ik deel veel met mijn vriendinnen, waaronder de ervaringen met seksspeeltjes maar het seksspeeltje zelf wordt toch niet gedeeld. 😅
We moeten realistisch zijn hé.
Alles wat gekocht word, behalve solden artikelen, mogen geruild worden binnen de x aantal dagen.

Als de verpakking gesloten is, mag daar zelfs geen twijfel over bestaan.
Dus als je de verpakking voorzichtig weet open te doen, en terug weet te sluiten alsof nooit gebruikt, kan geen handelaar dat weigeren mits kasticket.

dat sommigen dit trollen noemen is hypocriet hoor.

Onderzoek heeft al genoeg bewezen dat velen een laptop/smartphone kochten in media ketens, en nog foto's van eerste eigenaar terug vonden.

Alsof dat bij seks speeltjes anders is. Toch probeer ik het lekker!

edit : for the record: ik ga het niet terug naar de handelaar brengen, maar gewoon "doorgeven".


Alsof jullie nog nooit eens een cadeau hebben ontvangen die eigenlijk gekregen werd door de "gever", en bij zichzelf dacht "nee dat is niets voor mij, ik geef het lekker aan iemand anders. Go ahead, keep thinking :D
Gebeurt bij mij regelmatig hoor. Als ik een cadeau krijg en het staat mij nie aan, zet ik mijn beste poker face op, en hou het in de verpakking, en geef het lekker door.
 
We moeten realistisch zijn hé.
Alles wat gekocht word, behalve solden artikelen, mogen geruild worden binnen de x aantal dagen.

Als de verpakking gesloten is, mag daar zelfs geen twijfel over bestaan.
Dus als je de verpakking voorzichtig weet open te doen, en terug weet te sluiten alsof nooit gebruikt, kan geen handelaar dat weigeren mits kasticket.

dat sommigen dit trollen noemen is hypocriet hoor.

Onderzoek heeft al genoeg bewezen dat velen een laptop/smartphone kochten in media ketens, en nog foto's van eerste eigenaar terug vonden.

Alsof dat bij seks speeltjes anders is. Toch probeer ik het lekker!

edit : for the record: ik ga het niet terug naar de handelaar brengen, maar gewoon "doorgeven".


Alsof jullie nog nooit eens een cadeau hebben ontvangen die eigenlijk gekregen werd door de "gever", en bij zichzelf dacht "nee dat is niets voor mij, ik geef het lekker aan iemand anders. Go ahead, keep thinking :D
Gebeurt bij mij regelmatig hoor. Als ik een cadeau krijg en het staat mij nie aan, zet ik mijn beste poker face op, en hou het in de verpakking, en geef het lekker door.
De wet denkt daar toch anders over 🤷‍♂️


Uitzonderingen op het herroepingsrecht​

  • het bestellen van verzegelde goederen om gezondheids- of hygiëneredenen als u ze na levering heeft ontzegeld (bijv. cosmetische producten zoals lippenstift);
 
Hier ook de Satisfyer Pro 2 gekocht als cadeau voor iemand, altijd leuker zo'n kerstcadeau's :)
Wie er nog eentje zoekt, 50% korting bij Kruidvat momenteel!
 
Hier ook de Satisfyer Pro 2 gekocht als cadeau voor iemand, altijd leuker zo'n kerstcadeau's :)
Wie er nog eentje zoekt, 50% korting bij Kruidvat momenteel!
Al is die 50 procent met een flinke korrel zout te nemen ;) Het staat bij Bol aan een gelijkaardige prijs:

 
De satisfyer is hier één van de dingen die het minst gebruikt wordt.
Pas een mini magic wand aangeschaft en deze vind ik wel heel goed doen wat ie moet doen.
 
als koppelsspeeltje wel niet zo tof dien satisfyer, ze is er wel grote fan van, maar tis wel vrij gevoelig aan plaatsing enzo dus als partner hem bedienen is niet zo evident.
Prijs per orgasme zal dat ding wel nen topper zijn, maar kwa slaapkamerbeleving zijn er betere investeringen.
 
Terug
Bovenaan