Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zo een vaag vermoeden dat jij ze al lang niet had gehoord en je dat ook graag zo wou houden?Heb vandaag ontdekt wat er nog erger is dan mensen die u bellen voor privé computersupport.
Uw ex vrouw die u belt voor computersupport.![]()

Ik heb zo een vaag vermoeden dat jij ze al lang niet had gehoord en je dat ook graag zo wou houden?![]()
Idem.Must resist....![]()
Ex vrouwen zijn ook mensen!Heb vandaag ontdekt wat er nog erger is dan mensen die u bellen voor privé computersupport.
Uw ex vrouw die u belt voor computersupport.![]()
Onmensen zijn ook mensen.Ex vrouwen zijn ook mensen!
Wat is er gebeurd? Wil je erover praten?Onmensen zijn ook mensen.
Ik roep maar wat.Wat is er gebeurd? Wil je erover praten?
Oef! Empathie gaat me niet goed af.Ik roep maar wat.
Excuseer? Lint is op peak performance aan het draaien!!!Lint is een bot die nog niet helemaal op punt staat. Just smile and wave.
Geleerd op BG. Sinds BG is de westhoek niet meer te herkennen.Amai, ik wist niet dat zo'n hip woord al tot de westhoek was doorgedrongen.
Kan aan de aperitief, aangepaste wijnen en digestief liggen maar ik snap het niet? Of vind het gewoon niet zo grappig...Op restaurant met je beste vriendin met aangepast wijnen? Schaam je![]()

Ik was op deze aan het doelen:Kan aan de aperitief, aangepaste wijnen en digestief liggen maar ik snap het niet? Of vind het gewoon niet zo grappig...![]()
Aaaaaah!Ik was op deze aan het doelen:
![]()
Mag je partner 1-op-1 gaan eten met iemand, ongeacht het geslacht? (buiten het werk)
Edit Crew: poll is aangepast. Iedereen die gestemd had voor 13u 27/04, zal opnieuw moeten stemmen.www.beyondgaming.be

Bliep bloep blopTijd dat ze die bot eens onder handen nemen hoor.