Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan krijgt ge ne WhatsApp van Jef van boekhouding, no thank you very much.Een pikante lingerie-set en uw telnr?
Jef is a big sexy woman met zelfvertrouwen, ga nu eens mee met uw tijd!En dan krijgt ge ne WhatsApp van Jef van boekhouding, no thank you very much.
![]()
... Zegt tegen mij dat ik mee moet met mijn tijd, en tegelijkertijdJef is a big sexy woman met zelfvertrouwen, ga nu eens mee met uw tijd!

@Coolguy gun die nu eens een beetje privacy manSpeciaal, zo'n supporter wanneer je op het toilet zit.

Apologies, Jef is a big sexy amorphous blob.... Zegt tegen mij dat ik mee moet met mijn tijd, en tegelijkertijd
![]()
Not cool Squid, not cool.
Triggered!!!!![]()

Kan je niet op die dozen schrijven wat er in zit? Terwijl je ze toch allemaal open doet.Ge kent het wel. Je hebt ne stekkerblok nodig..... Die liggen in een doos op zolder. Uiteraard in de laatste doos die gecheckt werd. Enfin. Nu weet ik weer waar alles ligt, tot ik weer wat nodig heb![]()
Op 70 procent staat het gelukkig wel op hoorKan je niet op die dozen schrijven wat er in zit? Terwijl je ze toch allemaal open doet.
. Het zijn juist die kleine prullen. Komt wel goed.En dat noem jij zwembad? Volledig BG onwaardig

Dat ziet er zelfs maar ne kleine olifant uit. Dubbel onwaardig!!!En dat noem jij zwembad? Volledig BG onwaardig![]()
Typisch geval van het niet echt te willen.Dat ziet er zelfs maar ne kleine olifant uit. Dubbel onwaardig!!!
Typisch voor dat volk eh. En dan verbaasd zijn dat ze geen olifantloos-zwembad kunnen kopenTypisch geval van het niet echt te willen.
.Ik zie daar ook geen gras om te golfen of een poolhouse. TriestigTypisch voor dat volk eh. En dan verbaasd zijn dat ze geen olifantloos-zwembad kunnen kopen.
Dien heeft wel een olifantenluik. En het werkt!!!!En ik maar lachen dat @Tomski geen automatisch rolluik had voor boven zijn zwembad. Het kan dus nog triestiger.
Ik stel voor dat we dringend van onderwerp veranderen want ik moet me veel te veel inhouden en heb daar het karakter niet voor.Dien heeft wel een olifantenluik. En het werkt!!!!
Vraag hen maar eens of hij al ooit een olifant in zijn zwembad heeft gehad. Ik dacht het niet!!
Aaach, je gedraagt je anders toch ook als een olifant in een porseleinkast?Ik stel voor dat we dringend van onderwerp veranderen want ik moet me veel te veel inhouden en heb daar het karakter niet voor.