Het grote slowchat topic

De Weense Oester werd mij ooit aangeraden in m'n studententijd. Moet ge vooral voorzichtig zijn dat ge uw vrouw haar baarmoeder niet te hard raakt :unsure:
Dan was ik precies niet de enige die dat op café aan iedereen die het wel en niet wilde horen heeft zitten verkondigen. Nooit gedacht dat ik die naam nog ergens zou tegenkomen buiten mijn kennissengroepen. :laugh:

Ik vraag mij eigenlijk echt af hoe men aan die benamingen komt
Er zijn er wel leuke nochtans.

De Swedish Rodeo: op z’n hondjes seks hebben, in haar oor fluisteren dat haar zus beter was en dan luidop de seconden tellen voor je eraf vliegt.

Het piratenstandje: laat u als man oraal bevredigen. Net voor je klaarkomt mik je in haar oog. Ze zal boos rechtstaan. Trap nu keihard tegen haar scheenbeen. Het zal nu lijken alsof ze een houten been en een ooglapje heeft zoals een piraat.

Het lion king standje: mik in uw eigen hand, ga met uw duim door uw zaad, wrijf het met een boog op haar voorhoofd en zeg “simba” ondertussen.

Het spidermanstandje: weer op z’n hondjes. Zeg dat je gaat klaarkomen maar spuw op haar rug terwijl je stiekem in uw hand klaarkomt. Als ze zich omdraait dan strek je uw arm zoals spiderman die een web afschiet.

De Dirty Sanchez: laat u oraal bevredigen door uw partner. Mik op haar bovenlip. Als het lijkt op een spaanse snor heb je een Dirty Sanchez gedaan.

En voor de mensen wiens humororgaan geamputeerd werd bij de geboorte: dit zijn grapjes…

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan