Het grote slowchat topic

did-not-have-sexual-relations-with-that-woman-did-not-cheat.gif

in ne caravan
Het was een mobilhome!

Dat is sowieso niet meer van toepassing sinds ik een caravan gekocht heb :fingerguns:
Maar heb je uw reservatiesysteem al moderner gemaakt, want dat nummertje trekken om een nummertje te doen is ouderwets. En uw wachtzaal is gewoon drie stoelen op de stoep, da’s niet meer van deze tijd met dat weer. En er is geen koffie voorzien bij het wachten. En de Libelle die er ligt is zeven maand oud. En waarom zat er een llama op die derde stoel?

Maar heb je uw reservatiesysteem al moderner gemaakt, want dat nummertje trekken om een nummertje te doen is ouderwets. En uw wachtzaal is gewoon drie stoelen op de stoep, da’s niet meer van deze tijd met dat weer. En er is geen koffie voorzien bij het wachten. En de Libelle die er ligt is zeven maand oud. En waarom zat er een llama op die derde stoel?
Wat een kapsones voor iemand die op de poef staat!

Collega die kloeg vandaag dat ze zich de klaagmuur van jeruzalem voelde.

Was dat nu een hint om een papierke in een spleet te gaan duwen? :unsure:

Fysieke verkeersagressie:

Ik rij gisterenavond iets na 18u naar huis van het werk, ik rij uit de ondergrondse parking en draai de baan op, 100m verder kruispunt.

Ik draai af naar rechts maar ik zie enkele fietsers afkomen die willen oversteken, er is enkel een voetpad maar uit ervaring weet ik dat die tegen een snelheid gewoon oversteken dus ik wacht, allemaal keurig licht aan en sommige met fluovestje.

Iedereen is voorbij, althans dat dacht ik, ik draai af en ik zie ineens iemand afkomen met zijne fiets zonder licht, in het zwart gekleed.

Ik rem maar natuurlijk te laat, kerel botst tegen auto, vliegt over/op de motorkap en valt op de grond.

Ik stap uit, toevallig paar omstaanders die ook dichterbij komen.

Springt die kerel recht, begint die mij uit te schelden, vliegt naar mij, pakt mijn keel vast, zijn handen en gezicht onder het bloed. (

Al goed ben ik 1m93 en 105 kg droog aan de haak dus ik duw mij los van die gast, begin zelf te roepen dat hem geen licht aanhad, veel te snel reed om over te steken,…

Roept hem vanalles terug, wilt mij slagen, ik ontwijk en hou zijn slagen tegen, of hij kan ook gemist hebben want ging allemaal zo snel.

Ik duw hem achteruit paar keer, laatste keer valt hem achterover half op zijne fiets. (Ik kreeg ineens doemscenario’s dat hem slecht was neergekomen)

Ondertussen had iemand de politie al gebeld blijkbaar want combi stond er ineens, begon die kerel uit te pakken tegen de politie.

Kerel opgepakt, verklaringen afgenomen, papieren ingevuld en ik mocht beschikken.

Ik heb niks aan mijne auto alleszins, mss klein krasje van zijne band

2u later was ik thuis en toen was ik nog aan het beven.

Frappante was dat er mensen aan het filmen waren, al gezocht op youtube maar heb mezelf niet teruggevonden :unsure:
Voor de beelden kunt ge ook eens uwe lokale Ge Zijt Van groep checken. Daar zal Frans en Mariëtte vast uw filmke al aan het delen zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan