ReetWelk stadje?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ReetWelk stadje?
Aarschot?
FtfyKontich, Aartselaar, Anus (bestaat effectief) take your dick.
Standje dus
Burgerlijke standje?Kontich, Aartselaar, Anus (bestaat effectief) take your pick.
Standje dus
Allesinds niet het mijne.Aarschot?
Nog net niet tussen de soep en de patatjes.Dat is voor mensen die echt "de was en de plas" doen.

Dan was ik precies niet de enige die dat op café aan iedereen die het wel en niet wilde horen heeft zitten verkondigen. Nooit gedacht dat ik die naam nog ergens zou tegenkomen buiten mijn kennissengroepen.De Weense Oester werd mij ooit aangeraden in m'n studententijd. Moet ge vooral voorzichtig zijn dat ge uw vrouw haar baarmoeder niet te hard raakt![]()

Er zijn er wel leuke nochtans.Ik vraag mij eigenlijk echt af hoe men aan die benamingen komt
“Simba”Er zijn er wel leuke nochtans.
…
Het lion king standje: mik in uw eigen hand, ga met uw duim door uw zaad, wrijf het met een boog op haar voorhoofd en zeg “simba” ondertussen.
…

Ik dacht dat de Dirty Sanchez een kaka snor was en geen sperma snor.De Dirty Sanchez: laat u oraal bevredigen door uw partner. Mik op haar bovenlip. Als het lijkt op een spaanse snor heb je een Dirty Sanchez gedaan.
Nee, een sperma snor. Al die standjes komen van Ranzige Ronny, hét dorpsfiguur hier uit de buurt. Na enkele pinten vertelt hij er u alles over. Alles wat Ranzige Ronny vertelt is sowieso 100% waar.Ik dacht dat de Dirty Sanchez een kaka snor was en geen sperma snor.
Dat was ooit eens een quiz vraag...
Dit klopt dan ook.Ik dacht dat de Dirty Sanchez een kaka snor was en geen sperma snor.
Ik dacht dat de Dirty Sanchez een kaka snor was en geen sperma snor.
Zo was mij dit op school ook (theoretisch) aangeleerd.Dit klopt dan ook.
Hier plus 10 maar het is ook niet zo dat ik tijdens elke vrijpartij 10 standjes doe. Hangt van de tijd, goesting, sfeer... af.

30 sec? Stoefer!Vind dat nu ook wel lastig, zo 10 standjes op 30 seconden![]()
30 sec? Stoefer!
Of is dat incl uitkleden, knuffelen en daarna terug aankleden?
Toch efkes expliciet die theoretisch vermeldenZo was mij dit op school ook (theoretisch) aangeleerd.
.