Mulan
Well-known member
"Dan heeft ze tenminste een reden om te krijsen!'Dan legt ge een black metal vinyl op.
?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Dan heeft ze tenminste een reden om te krijsen!'Dan legt ge een black metal vinyl op.
Dan is er iemand op hetzelfde niveau terug aan het babbelen."Dan heeft ze tenminste een reden om te krijsen!'
?
Schoon om te zien hoe je je meer en meer als een echte flik gaat gedragenBwa is wel nog fun. Het moet niet altijd fatshamen zijn. Oplichting en diefstal zijn mijn nieuwe specialiteit.
Gisteren mijn oude pc verkocht via 2dehands en FB marketplace. Het blijft toch een bijzondere ervaring. Een greep uit de berichten :
- Wat is uw laagste prijs (om vervolgens 1/3e te bieden) - x 10 of zo.
- Werkt de pc nog?
- De DVD speler ziet er oud uit!
- Zijn er krassen op de pc?
- Is het een GTX 1070 of GTX 1070Ti (er staat gewoon GTX 1070 in mijn ad)
- De pc ziet er oud uit!
- Eerst 1/3e van de prijs bieden om vervolgens elk half uur een bericht te sturen dat ze 5€ meer bieden.
-....
Blij dat hij uiteindelijk na een halve dag weg was zodat ik alles offline kon halen. Holy shit.
Deze avond samen met het vrouwtje bekijken:Moed zakt in mijn schoenen 3500€ kosten, na de distributie riem 5500€ kosten sinds februari los van onderhoud
Right on!Deze avond samen met het vrouwtje bekijken:
![]()
Dé site voor flexijob vacatures
Wil jij graag een centje bijverdienen? Zonder extra belastingen te betalen? Dan is een flexijob vacature in de horeca wat je zoekt!myflexijob.be
U niet laten vangen he, zij moet die flexijob gaan doen!

Zij werkt medisch deeltijds dus voldoet niet aan de voorwaarden om te MOGEN flexijobben!Deze avond samen met het vrouwtje bekijken:
![]()
Dé site voor flexijob vacatures
Wil jij graag een centje bijverdienen? Zonder extra belastingen te betalen? Dan is een flexijob vacature in de horeca wat je zoekt!myflexijob.be
U niet laten vangen he, zij moet die flexijob gaan doen!

)- Een technieker van Vandenborre: € 120/uur, exclusief vaste fee, exclusief aanrijdkosten en exclusief wisselstukken. Is dat een raketgeleerde die naar mijn droogkast komt kijken ofzo? En dan afvragen waarom we in een wegwerpmaatschappij zijn terecht gekomen.
- Voor zoiets banaals als het vervangen van zomerbanden naar winterbanden heb ik begin oktober contact opgenomen. Met de vraag of er volgende week dinsdag nog een plaatsje vrij was om mijn banden te vervangen. Ok, ik heb wel standaard bandenmaten, maar je kan maar beter ruim op voorhand boeken dacht ik.Was ik daar even verkeerd:
1) Die gasten zitten volgeboekt tot fucking december, het moment dat ik daar buiten rijd met mijn winterbanden mag ik al beginnen denken om er terug zomerbanden op te steken.
2) Bovendien: haha, beste klant van ons, dacht jij eventjes dat jij zélf ging beslissen wanneer je langskomt? Neen, als antwoord op mijn vraag begin oktober kreeg ik het volgende: "We hebben u ingeboekt op x december om y uur." Ik had echt zoiets van: Bedankt om eventjes mijn agenda te bepalen, arrogante zak. Denk je dat ik, en gans mijn omgeving, mijn hele leven organiseer rond het vervangen van de banden van mijn auto?!
Nu heb ik exact op dat moment een meeting request voor een belangrijke vergadering waar minstens 15 mensen aan deelnemen en waarvoor mijn aanwezigheid vereist is. En nu zou ik die moeten laten verzetten omdat Keizer Bandencentrale bepaald heeft dat ik op dat momenten mijn banden moest komen vervangen.Hop, naar achter schuiven die handel. Benieuwd wanneer het nu zal zijn. Als ik crash tussen nu en de eigenlijke afspraak, stel ik ze aansprakelijk.
- Vanmorgen vroeg hoorde ik gerommel en gebonk op ons dak en een fahr die gans mijn slaapkamer verlichtte.Ik ga naar buiten. De aannemer van die irritante kutburen die dezelfde ziekte heeft als zijn klant: denken dat de evenaar door zijn reet loopt en dat het allemaal zijn eigen grond en zijn eigen eigendom is. Ze stonden daar al met allerlei zwaar werkmateriaal, ladders, nagels ... onbeschermd op mijn dak te werken met twee. Ik naar buiten, mijn ladder genomen en heb ze verwelkomd op ons dak.
Mac-bc: "Zeg, moeten jullie vandaag toevallig vanop ons dak werken?"
Aannemer stamelend en al ruime tijd staand op ons dak: "Ja, eigenlijk wel"
Mac-bc op licht sarcastische wijze: "Ah ok, wel, je krijgt mijn toestemming daarvoor." *BURN*
Aannemer stamelend: "Ah, hehe, merci hé."
Nog gevraagd om het proper achter te laten en bescherming te leggen onder zware materialen zodat mijn dakhuid en onderliggende isolatie niet beschadigd geraakt. Vrij standaard zou ik denken? Zeker wanneer het van een ander is. Zeker wanneer je het allemaal ongevraagd doet. Neen?
Liggen mijn standaarden nu werkelijk zo hoog? Dat je gewoon even als buur en/of als aannemer aanbelt, klopt, belt, berichtje stuurt, whatsappje stuurt, telegram stuurt, postduif stuurt, ... wanneer je vanop ons dak werken moet uitvoeren en pal voor ons raam staat, waar we evengoed volledig naakt hadden kunnen staan.
Dit nota bene nadat onze buur ons dak al 10 maanden als werfzone gebruikt. Twee maanden geleden nog zijn verroeste nagels, steenpuin en (de intussen beschimmelde) OSB-platen zelf verwijderd van ons dak omdat hij het zelf maar niet deed. Hij had geen tijd want hij was te druk bezig met ons een kloot af te draaien op andere vlakken.
Dus ge wilt zeggen dat mijn zoektocht naar mijn zomerstaanplaats voor de caravan over is?wtf, ik sta blijkbaar op de site van belfix.be met naam en adres als computerherstel adres in onze gemeente
TEH FUCK?
Dus ge wilt zeggen dat mijn zoektocht naar mijn zomerstaanplaats voor de caravan over is?

Enkel met vrouw en kinderen inbegrepen.verhuur je dat ding ook?![]()
@Tomski vroeg naar verhuren niet verhoeren.Enkel met vrouw en kinderen inbegrepen.
Nee nee die heb ik ritueel verbrand. Was niet meer proper te krijgen.
Ook met vrouw en kinderen?Nee nee die heb ik ritueel verbrand. Was niet meer proper te krijgen.
Geprobeerd. Maar het bewijs is geleverd dat de vrouw een heks is en de kinderen heksengebroed.Ook met vrouw en kinderen?
Het gaat niet over het 3de been.Goed excuus om door "het vrouwtje" verwend te worden?![]()