Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus gij hebt 71l per 100km nodig om een gemiddelde snelheid te halen van 4km/h. Mssh je handrem eens lossen?Dit werd gisteren nogmaals pijnlijk duidelijk gemaakt:
![]()
En een half uur rijden op 1 km is precies ook geen reclame om een amg te kopen.dus gij hebt 71l per 100km nodig om een gemiddelde snelheid te halen van 4km/h. Mssh je handrem eens lossen?
Dat is inderdaad onnodig voor het beoogde doelIk zie patsergedrag met veel onnodig revven langs de scholen om moeders binnen te doen met die auto.

Joke’s on you, Mercedes heeft geen handrem!dus gij hebt 71l per 100km nodig om een gemiddelde snelheid te halen van 4km/h. Mssh je handrem eens lossen?

Really? Dus ge hebt hem nog niet gevonden.Joke’s on you, Mercedes heeft geen handrem!![]()
Het moment dat je een grap moet uitleggenNu weet ik niet meer wat jullie daarmee bedoelen
Hier foto van de strijkplant
![]()
![]()

Gaat dat nu nog altijd over dat strijkijzer? We weten onderhand wel dat die dingen heet kunnen worden als je die aanzet.Tis heet zenne![]()
Ik heb @Strijkijzer gezien en die stond inderdaad best heet.Gaat dat nu nog altijd over dat strijkijzer? We weten onderhand wel dat die dingen heet kunnen worden als je die aanzet.
Juist, het ging over een strijkplank. Heel de situatie brengt me flink in de war!Ik heb @Strijkijzer gezien en die stond inderdaad best heet.
Maar wat die met @Vteclover zijn strijkplank heeft te zien weet ik dan weer niet.
Het is okJuist, het ging over een strijkplank. Heel de situatie brengt me flink in de war!
Ik heb wel een zwak voor strijkplankenIk heb @Strijkijzer gezien en die stond inderdaad best heet.
Maar wat die met @Vteclover zijn strijkplank heeft te zien weet ik dan weer niet.

het hangt het ervan af hoe open minded iedereen is, maar best prive in je eigen kamerDit weekend is het zoverwat is de etikette voor te vermenigvuldigen bij het dansfeest na de openingsdans?