Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwa, Str8 in een legging kan toch zo erg niet zijn? Toegegeven, kaviaar in een airfryer is misschien een beetje … nouvelle cuisine … Maar de charme van het gezelschap maakt veel goed en Str8 heeft toch wel … ja nee, nee ik snap het.Waarschijnlijk de eerste keer dat ik het zelf belachelijk onbeleefd vroeg zou afbollen.![]()
Hey!Waarschijnlijk de eerste keer dat ik het zelf belachelijk onbeleefd vroeg zou afbollen.![]()

Hoe iemand met een lycrafetish zo radicaal tegen katoenen leggings kan zijn, het blijft een misterie!Mwa, Str8 in een legging kan toch zo erg niet zijn?
Gelukkig is er nog @Wannez !Maar de charme van het gezelschap maakt veel goed en Str8 heeft toch wel … ja nee, nee ik snap het.

Mijn vuurkorf is aan ‘t branden. (en dat is geen grapje)Eerder een rituele verbranding. En de legging zou ik ook in brand steken.
Mijn vuurkorf is aan ‘t branden. (en dat is geen grapje)
Mijn vuurkorf is aan ‘t branden. (en dat is geen grapje)
Aaah, bondingmomentje terwijl de lycra fikt, klinkt bijna romantisch!Ik breng de benzine mee!
Van in onze caravan ruiken we dat verbrand plastic niet, maar zien we wel het vuurAaah, bondingmomentje terwijl de lycra fikt, klinkt bijna romantisch!

Ge zult het nodig hebben met dat gebrek aan vonken en vuur in de caravan.Van in onze caravan ruiken we dat verbrand plastic niet, maar zien we wel het vuur![]()
Epep ga eens naar P&A met je ervaringsdeskundigheid.Ge zult het nodig hebben met dat gebrek aan vonken en vuur in de caravan.
6 en ik houden onze relatie al enkele jaren mooi stabiel, kwestie van een voorbeeld te zijn voor anderen hè!Ik zie dat jullie elkaar nog altijd even graag hebben![]()

Er zijn er zelfs die tussen ons proberen te komen met strafpunten en bans, maar onze relatie heeft dat allemaal al overwonnen.6 en ik houden onze relatie al enkele jaren mooi stabiel, kwestie van een voorbeeld te zijn voor anderen hè!![]()
If it wasn’t for you meddling kids!Er zijn er zelfs die tussen ons proberen te komen met strafpunten en bans, maar onze relatie heeft dat allemaal al overwonnen.