Het grote slowchat topic

Staat die niet op de brievenbus? En anders eens zijne post gaan pikken he! 😜
Mijn vriend dacht ook eens behulpzaam te zijn en te gaan kijken op de brievenbus van de overburen hoe ze heten.

Vriend: "Ze heten Coe..."

coldplayke: (doet handen over oren en maakt geluid met tong) *plupluplupluplupluplupluplupluplu*

Vriend: "ZE HETEN COECKE. AANVAARD HET"

Maar er staat dus maar 1 naam op de deur en dat is ongetwijfeld de naam van de vrouw, dus de man heet nog steeds Sobotka.

Mijn vriend dacht ook eens behulpzaam te zijn en te gaan kijken op de brievenbus van de overburen hoe ze heten.

Vriend: "Ze heten Coe..."

coldplayke: (doet handen over oren en maakt geluid met tong) *plupluplupluplupluplupluplupluplu*

Vriend: "ZE HETEN COECKE. AANVAARD HET"

Maar er staat dus maar 1 naam op de deur en dat is ongetwijfeld de naam van de vrouw, dus de man heet nog steeds Sobotka.
veel voorkomende naam natuurlijk.

veel voorkomende naam natuurlijk.
Dubbelganger van het personage uit The Wire:

1690737810830.png

De colruyt waar we nu wonen, moet je de jobstudenten wat in de gaten houden bij het scannen. Als je ze laat doen, wegen ze 100g boontjes in een plooibox en rekenen ze je 5kg aan... of random gewone tomaten van 5 cent de kilo scannen ze als een of andere premium tomaat. "Wat is dit meneer", "een Knolselder jongeman".

Ik eet graag knolselder. Dus ik koop vaak knolselder.

In de supermarkt, wanneer ik bij een jobstudent aanschuif, valt het me op dat van alle mogelijke groenten- en fruitsoorten geen enkele zo onbekend (en onbemind?) is als de knolselder. Iedere keer zie ik ze weifelend de knol van de ene naar de andere hand passeren, intussen vluchtig in hun boekje met codes bladerend. Om dan steevast lichtjes gegeneerd te vragen "wat is dit voor iets, mevrouw?"

"Een knolselder."

Gevolgd door nog een halve minuut in het boekje met codes bladeren, dan eens per ongeluk eerst de koolrabi intikken, maar uiteindelijk kunnen ze allemaal met hulp van een collega dan toch het mysterie ontrafelen.

Maar niet vandaag! Want vandaag had ik supersterjobstudent Lisa vast, die ieder item meteen herkende en alle codes al van buiten kende. Lisa: je hebt een talent. Stop met studeren, en word mijn vaste supermarktkassier. :love:

Eentje had eens zonder te checken de knolselder in de bak gelegd om te wegen (het is per stuk) en voor ik iets kon zeggen had hij al een koolrabi van 8 euro aangerekend. Ik eet graag koolrabi, maar voor 8 euro... zo graag nu ook weer niet. :unsure:
Laat ons een front starten!

Ik durfde gisteren niet, maar ik wou eerst zeggen "oei, je lijkt niet zo gelukkig, is er een grote verandering in je leven geweest?".
(Sorry @Tanuki_ !!!! Ik hoop dat ge er mee kunt lachen)
Tuurlijk, soms komen mijn posts super serieus over alleen al puur door het aantal karakters die ik erin smijt, ik ben mij daar ook van bewust. Ik ben gewoon heel slecht in het overbrengen van mijn visie in minder dan een A4. @Tonerider zou dat ook niet gepost hebben moest hij weten dat ik er niet mee zou kunnen lachen (HIJ ZOU EENS MOETEN DURVEN)

Ik parkeer me voor het huis van mijn broer en mijn ramen staan open, muziek nog aan, gewoon nog een beetje aan het chillen. Tot ik plots een vrouw met legging onder een rok zie staan met een hond. Beide staan me creepy aan te staren.
Na 10 minuten probeert die vrouw op me af te stappen, maar haar hond blijft me maar aanstaren als een creep.
Die vrouw roept naar me met een hoog stemmetje "alez kom, kom hier" . Ik begin me helemaal ongemakkelijk te voelen en probeer ze beide weg te jagen met een ksst geluid.

Gelukkig had de hond het begrepen en liep hij weg en sleurde hij de vrouw mee, want die kwam door mijn ksst geluid precies alleen maar geiler.

Volgende keer kan mijn broer zelf komen, er woont daar precies raar volk.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan