Het grote slowchat topic

Wel, da’s idd ook al gebeurd 🤔
i-think-youre-doing-it-wrong-thats-wrong.gif

😂 Dat was ik al even vergeten, maar idd.
Maar was jij nu niet naar het Nerdlandfestival geweest?
Misschien kom je nog in aanmerking?
Ja, wie weet val ik nu wel onder de hete fysicaboy vereiste :oi22: Als openingszin schrijf ik wel een verhandeling over gravitationele tijddilatatie, ze gaat mij instant bespringen. Ik ben benieuwd naar haar string theory. De mijne is zo snel mogelijk uit.

Normaal is t altijd drinken voor dood op t natourcriterium maar t gaat regenen deze avond/nacht.

Eén van mijn belangrijkste trainingen van t jaar om toch in de provinciale subtop te kunnen blijven qua drankmisbruik en ik heb er geen goesting in.

Ik word oud :( .

Normaal is t altijd drinken voor dood op t natourcriterium maar t gaat regenen deze avond/nacht.

Eén van mijn belangrijkste trainingen van t jaar om toch in de provinciale subtop te kunnen blijven qua drankmisbruik en ik heb er geen goesting in.

Ik word oud :( .
De overvolle binnenspeeltuin stelt nooit teleur als gelegenheid tot drankmisbruik. En wat meer is, als volwassene is het gratis inkom 👌

De overvolle binnenspeeltuin stelt nooit teleur als gelegenheid tot drankmisbruik. En wat meer is, als volwassene is het gratis inkom 👌
Dat is toch alleen om aan te pappen met vrijgezelle mama's dat een mens daar vrijwillig naartoe wil? Echt ook wel een perfecte omgeving voor een eerste date: Plastieken stoelen en tafels, een vloer die meer plakt dan de gemiddelde zaal na een chirofuif, verlepte pannenkoeken en continu krijsende kinderen als achtergrondgeluid. Beat that, romantische wandeling met picknick langs het water.

Maar dan ik niet boe roepen naar Nys junior :( .

(Criterium is ook gratis bij ons :cool:)

Of hij moet daar met Nys senior toevallig komen spelen :unsure: .

Ja, wie weet val ik nu wel onder de hete fysicaboy vereiste :oi22: Als openingszin schrijf ik wel een verhandeling over gravitationele tijddilatatie, ze gaat mij instant bespringen. Ik ben benieuwd naar haar string theory. De mijne is zo snel mogelijk uit.
GPT-4 is your friend, my friend!

GPT-4 is your friend, my friend!
"Wanneer ik naar jou kijk, voel ik alsof de tijd vertraagt, net als in het fenomeen van gravitationele tijddilatatie. Het is alsof de aantrekkingskracht tussen ons zo sterk is dat het de tijd om ons heen beïnvloedt. Ik kan niet anders dan gefascineerd zijn door iemand die net als ik een passie heeft voor de mysteries van de fysica. Laten we samen ontdekken welke andere wetten van het universum ons samenzijn kunnen beïnvloeden!"

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan