Mulan
Well-known member
Hoe steek je blaren in een vrouw?Blaren?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe steek je blaren in een vrouw?Blaren?

Wel, da’s idd ook al gebeurdWat is me dat hier allemaal? Steekt gij zakdoekskes in uw buurvrouw?![]()

Wel, da’s idd ook al gebeurd![]()
Met veel wrijving en te weinig vocht?Hoe steek je blaren in een vrouw?![]()

Alles om de autozetels te vrijwaren!
Heb jij niet standaard een saunahanddoek in uw koffer liggen voor zo'n situaties?Alles om de autozetels te vrijwaren!
Wel, da’s idd ook al gebeurd![]()
What the FUCK bespreekt gullie 2, in ulle "staat van conmectiviteit", in GODSnaam met mekaar?Heb jij niet standaard een saunahanddoek in uw koffer liggen voor zo'n situaties?

Blaarpreventie bij langdurig saunabezoek?What the FUCK bespreekt gullie 2, in ulle "staat van conmectiviteit", in GODSnaam met mekaar?![]()
In mijn koffer wel, in die van haar nietHeb jij niet standaard een saunahanddoek in uw koffer liggen voor zo'n situaties?

HerpesHoe steek je blaren in een vrouw?![]()
't Zal iets met fysica zijn. Alleen high class hot fysicaboys snappen hem.
Ik dus ook niet.
Dat was ik al even vergeten, maar idd.Ja, wie weet val ik nu wel onder de hete fysicaboy vereisteDat was ik al even vergeten, maar idd.
Maar was jij nu niet naar het Nerdlandfestival geweest?
Misschien kom je nog in aanmerking?
Als openingszin schrijf ik wel een verhandeling over gravitationele tijddilatatie, ze gaat mij instant bespringen. Ik ben benieuwd naar haar string theory. De mijne is zo snel mogelijk uit.
.De overvolle binnenspeeltuin stelt nooit teleur als gelegenheid tot drankmisbruik. En wat meer is, als volwassene is het gratis inkomNormaal is t altijd drinken voor dood op t natourcriterium maar t gaat regenen deze avond/nacht.
Eén van mijn belangrijkste trainingen van t jaar om toch in de provinciale subtop te kunnen blijven qua drankmisbruik en ik heb er geen goesting in.
Ik word oud.

Dat is toch alleen om aan te pappen met vrijgezelle mama's dat een mens daar vrijwillig naartoe wil? Echt ook wel een perfecte omgeving voor een eerste date: Plastieken stoelen en tafels, een vloer die meer plakt dan de gemiddelde zaal na een chirofuif, verlepte pannenkoeken en continu krijsende kinderen als achtergrondgeluid. Beat that, romantische wandeling met picknick langs het water.De overvolle binnenspeeltuin stelt nooit teleur als gelegenheid tot drankmisbruik. En wat meer is, als volwassene is het gratis inkom![]()
Maar dan ik niet boe roepen naar Nys juniorDe overvolle binnenspeeltuin stelt nooit teleur als gelegenheid tot drankmisbruik. En wat meer is, als volwassene is het gratis inkom![]()
.
)
.Correct! Alhoewel vrijgezel geen strikte vereiste is.Dat is toch alleen om aan te pappen met vrijgezelle mama's dat een mens daar vrijwillig naartoe wil?
GPT-4 is your friend, my friend!Ja, wie weet val ik nu wel onder de hete fysicaboy vereisteAls openingszin schrijf ik wel een verhandeling over gravitationele tijddilatatie, ze gaat mij instant bespringen. Ik ben benieuwd naar haar string theory. De mijne is zo snel mogelijk uit.
"Wanneer ik naar jou kijk, voel ik alsof de tijd vertraagt, net als in het fenomeen van gravitationele tijddilatatie. Het is alsof de aantrekkingskracht tussen ons zo sterk is dat het de tijd om ons heen beïnvloedt. Ik kan niet anders dan gefascineerd zijn door iemand die net als ik een passie heeft voor de mysteries van de fysica. Laten we samen ontdekken welke andere wetten van het universum ons samenzijn kunnen beïnvloeden!"GPT-4 is your friend, my friend!