Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja omdat wij dat normaal aan u moeten vragen he, wie is hier den expert!Allee, een mens vraagt één keer raad met een stoffelijk overschot, valt heel de boel hier stil …
Ik heb hier twee kleine potjes grootmoeder (asse) en nu dacht ik dat het misschien mooi zou zijn om die uit te strooien op het graf van mijn ouders (moeder van moeder). Dat zijn kleine potjes en er is op zo een kerkhof geen kat die dat zal zien, maar los daarvan: mag dat eigenlijk?

Ik ben in zomerreces …Ja omdat wij dat normaal aan u moeten vragen he, wie is hier den expert!
Ik had me jou helemaal anders voorgesteld. Ik heb geen insta, anders graag.Geen idee of dit mag, maar willen er zoveel mogelijke deze foto op mijn Instagram liken aub? En zo snel mogelijk. Het is voor een wedstrijd, wie binnen een kleine 2u de meeste likes heeft wint...
Stuur ook gerust door naar zoveel mogelijk mensen.
@Green Mamba dat ben ik niet op die foto, voor alle duidelijkheidIk had me jou helemaal anders voorgesteld. Ik heb geen insta, anders graag.
Ik heb hier twee kleine potjes grootmoeder (asse) en nu dacht ik dat het misschien mooi zou zijn om die uit te strooien op het graf van mijn ouders (moeder van moeder). Dat zijn kleine potjes en er is op zo een kerkhof geen kat die dat zal zien, maar los daarvan: mag dat eigenlijk?
Genomineerd voor beste post van AugustusHare man mag mee hoor. @TRUMP heeft nog een massage nodig.![]()
Ik dacht wat verder, Tomski zijn zwembad lijkt mij ook nog leuk voor een eeuwigheid.

Een eeuwigheid in de filterIk dacht wat verder, Tomski zijn zwembad lijkt mij ook nog leuk voor een eeuwigheid.

In plek van fucked for life, filtered for life...Een eeuwigheid in de filter![]()

Een eeuwigheid in de filter![]()

Had ze het over haar maandverbanden mssh?@Tonerider zijn airfryer steak is bij deze officieel van de troon gestoten.
Ik ben vrij zeker dat mijn moeder geen maandverband meer nodig heeft.Had ze het over haar maandverbanden mssh?

700 miljoen € voor 1jaar. Wie kan daar nog nee tegen zeggen
Lyle & scott i presume? Hipsters wanna hip i guessIk zie iedereen rondlopen met t-shirts met zo'n geel vogeltje op. Welk merk is dat eigenlijk? En waarom loopt iedereen daar nu mee rond? Ik heb de memo blijkbaar niet gehad![]()
Ik zoek iets om over te zagen en de plaat van "roverheid" nog eens af te spelen, maar het is moeilijk.