Het grote slowchat topic

In mijn slaapkamer met mijn deur dicht, die tegen de andere buren grenst, hoor ik het alsof er bij mij normale radio aan staat. Dus niet dat ik uit mijn bed daver maar wel storend genoeg.

Gelukkig niet!

Ze zijn leeftijdsgenoten, gelukkig redelijk wat jaren 90 muziek die ook mijn smaak wel is. 😁

Wat zou jij dan doen? Eens beleefd aanbellen als de muziek luid staat en uitnodigen om bij mij in de gang eens te horen hoe het bij mij klinkt?

Of eerder op een rustig moment als ik ze op de oprit zie eens vermelden dat de muziek toch al enkele weken behoorlijk luid staat in het weekend?
In normale situaties: Akkoord met @Slyke, het 2e indeed.
Als het echt de spuigaten uitloopt schroom ik me niet om snachts op te staan en in mijn onderbroek de straat over te steken en hunne achtertuin binnen te stuiken.

allee @Str8_6 , heb je je weer niet kunnen inhouden

Het nieuws was al eerder gemeld in het 'officiële' Colruyt topic, nota bene door @Str8_6 zelf 😁, waardoor hij sowieso vrijuit gaat:

Bericht in onderwerp 'Het grote ik volg de pijlen in de Colruyt niet topic'
https://www.beyondgaming.be/threads...n-in-de-colruyt-niet-topic.25042/post-1046646

Ik heb meestal mijn (uniform)rok aan wanneer ik naar huis fiets. Er zijn er toch een deel die de helm en het vestje niet zien omdat ze maar tot halverwege kijken. 😁
Daarom maar een fietsshortje eronder aan nu.
Zo kort zijn die rokjes nu ook weer niet he.

1689750869211.png

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan