Het grote slowchat topic

Ik heb hier twee kleine potjes grootmoeder (asse) en nu dacht ik dat het misschien mooi zou zijn om die uit te strooien op het graf van mijn ouders (moeder van moeder). Dat zijn kleine potjes en er is op zo een kerkhof geen kat die dat zal zien, maar los daarvan: mag dat eigenlijk?

Ik zie dat als "ik wou het op de asweide strooien, maar de wind zat wat tegen" dus van mij mag het! ❤️

Geen idee of dit mag, maar willen er zoveel mogelijke deze foto op mijn Instagram liken aub? En zo snel mogelijk. Het is voor een wedstrijd, wie binnen een kleine 2u de meeste likes heeft wint...

Stuur ook gerust door naar zoveel mogelijk mensen.
Ik had me jou helemaal anders voorgesteld. Ik heb geen insta, anders graag.

Laatst bewerkt:
Ik zie iedereen rondlopen met t-shirts met zo'n geel vogeltje op. Welk merk is dat eigenlijk? En waarom loopt iedereen daar nu mee rond? Ik heb de memo blijkbaar niet gehad :cool:

Antwerps gezin beleeft horrornacht aan station Brussel-Zuid nadat ze laatste trein missen: “We zagen iemand neergestoken worden”

Raar verhaal, maar ze mogen blij zijn dat slechts Brussel zuid was, voor hetzelfde geld zaten ze vast aan het station van Aalst.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan