Het grote slowchat topic

Ik werk met zicht op een park daar zitten er dan pubers buiten op een bankje wat te genieten van hun vrijheid terwijl wij maar zitten te werken. Ik heb dan goesting om mij erbij te zetten met een pintje in plaats van in mijn aircoloze bureau te zitten puffen en tokkelen.
Een veertiger bij een hoop pubers met een pintje? Ik zou het toch naar op dat aircoloze bureau houden 😁

Ik kom aan 146000 voor 220 dagen? <=> +- € 666 per dag
We hebben u wel door hoor Satan.
not-today-satan-sabrina-spellman.gif

Ik werk met zicht op een park daar zitten er dan pubers buiten op een bankje wat te genieten van hun vrijheid terwijl wij maar zitten te werken. Ik heb dan goesting om mij erbij te zetten met een pintje in plaats van in mijn aircoloze bureau te zitten puffen en tokkelen.

Binnen 20 jaar kunnen zij daar zitten als midden dertiger en zit jij in het park op je pensioen met een pak cara pils.

Of je bent al 5 jaar dood, maar dan moet je het ook niet meer aanzien.

Deze snap ik niet 🫣

Ook nog es OUT FOR JUSTICE. (rewatch 42 oid)

Helaas in 2 keer, want de vriendin was het weer eens afgetrapt.
Van zodra ze een CRT scherm of een bedrade telefoon ziet gilt ze "old movie" en weg is ze.

Hatelijk . Die kan nu eens nooit genieten van golden oldies. En Seagal zijn talent miskennen, het is eigenlijk verschrikkelijk dat wij zo verschillen van smaak.

Deze thread titel met komma geeft de indruk alsof @TRUMP vraagt aan zijn "beste kredietkaart" of hij "een verzekering heeft" :unsure:

Deze thread titel met komma geeft de indruk alsof @TRUMP vraagt aan zijn "beste kredietkaart" of hij "een verzekering heeft" :unsure:
Een brief aan zijn kredietkaart na jaren trouwe dienst. Het is eens wat anders.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan