Het grote slowchat topic

Maar moet gij ook geen bob spelen, wij blijven daar allemaal maffen zuh.
Komt maar gewoon af :hug:.
Uhuh... Allemaal samen is de Wannez zijn caravan... 🤔

1 voordeel: ik ga alleen kunnen slapen want tegen dat jullie er bij komen, is het voor mij tijd om op te staan! 😝

Perfect plan dus :love:
Ge moet wel effe moven als @TRUMP zijn zus er is en @Wannez de caravan effe nodig heeft.

Zijn zus komt niet want enkel BGers zijn toegelaten.
Als zijn vrouw al niet mag komen…

k weet niet of je het computerspel 'Lemmings' kent? Men volgt de leider als een kudde schapen en als de leider in de afgrond springt, dan springt de rest ook gewoon mee.

Ik weet niet of jij het computerspel ‘Lemmings’ kent; maar zo was het toch niet hoor :’)

Maar Wannez zal ze wel laten komen.

Zo werkte Lemmings toch wel? :unsure:
Die ventjes liepen allemaal gewoon een standaard patroon en ge kon iedereen een job geven zodat de anderen de nieuwe weg namen.

Die deden niks meer dan:
Loop naar rechts.
Is er een afgrond, val naar beneden
Is er een obstakel, loop naar links
Repeat.

Er was geen leider: als de eerste naar beneden viel en de volgende een trapje of obstakel kreeg, dan deed die dat gewoon.

Die ventjes liepen allemaal gewoon een standaard patroon en ge kon iedereen een job geven zodat de anderen de nieuwe weg namen.

Die deden niks meer dan:
Loop naar rechts.
Is er een afgrond, val naar beneden
Is er een obstakel, loop naar links
Repeat.

Er was geen leider: als de eerste naar beneden viel en de volgende een trapje of obstakel kreeg, dan deed die dat gewoon.
Ahzo, ja ok

Ik denk dat als jullie een mij en mijn zus denken, dat deze serie ook in jullie opkomt zeker 😁😁

Ja ok he?
Okeeeee!
matthew-mc-conaughey-alright.gif

Ik denk dat als jullie een mij en mijn zus denken, dat deze serie ook in jullie opkomt zeker 😁😁
Welke serie?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan