Moet gij dan ook iets terug doen en (bvb eh, ik zeg maar iets) @Mulan meenemen naar de BBQ?Hey, vriend!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet gij dan ook iets terug doen en (bvb eh, ik zeg maar iets) @Mulan meenemen naar de BBQ?Hey, vriend!![]()

Je hebt gelijk schat!
Maar moet gij ook geen bob spelen, wij blijven daar allemaal maffen zuh.
.Uhuh... Allemaal samen is de Wannez zijn caravan...Maar moet gij ook geen bob spelen, wij blijven daar allemaal maffen zuh.
Komt maar gewoon af.

k weet niet of je het computerspel 'Lemmings' kent? Men volgt de leider als een kudde schapen en als de leider in de afgrond springt, dan springt de rest ook gewoon mee.
Maar Wannez zal ze wel laten komen.Zijn zus komt niet want enkel BGers zijn toegelaten.
Als zijn vrouw al niet mag komen…
Zo werkte Lemmings toch wel?Ik weet niet of jij het computerspel ‘Lemmings’ kent; maar zo was het toch niet hoor :’)

Die ventjes liepen allemaal gewoon een standaard patroon en ge kon iedereen een job geven zodat de anderen de nieuwe weg namen.Maar Wannez zal ze wel laten komen.
Zo werkte Lemmings toch wel?![]()
Ahzo, ja okDie ventjes liepen allemaal gewoon een standaard patroon en ge kon iedereen een job geven zodat de anderen de nieuwe weg namen.
Die deden niks meer dan:
Loop naar rechts.
Is er een afgrond, val naar beneden
Is er een obstakel, loop naar links
Repeat.
Er was geen leider: als de eerste naar beneden viel en de volgende een trapje of obstakel kreeg, dan deed die dat gewoon.
Ja ok he?Ahzo, ja ok
Ja ok he?
Okeeeee!
Welke serie?
Not really no

WTF? Dit is toch geen eerste date? Dus ik moet met iemand die ik van haar noch pluimen ken een ritje gaan makenop de autosnelwegen dat terwijl zij kapot gaat van de stress omdat ze angstig is omdaarte rijden...
1 klein detail: JIJ had voorgesteld om te rijden, ik niet!
Nee hoor, ik denk dat de context juist zit1 klein detail: JIJ had voorgesteld om te rijden, ik niet!
(Uit de context iemand?)

That doesn’t sound like me.1 klein detail: JIJ had voorgesteld om te rijden, ik niet!
(Uit de context iemand?)
Deze zijn té gemakkelijk1 klein detail: JIJ had voorgesteld om te rijden, ik niet!
(Uit de context iemand?)