Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en dan vergeet de belangrijkste nog: de Sissende SquidwardJullie klinken allemaal als de Sus & Wis albums van vroeger: de Waanzinnige Wannes, de Mythische Mulan, de Verleidelijke 515, de Nette Nestorius,…
Dat was een goeie, de Sissende Sampan had vergiftigde ijskreem!en dan vergeet de belangrijkste nog: de Sissende Squidward

Waarom niet het gewoonlijke?na het lezen van Trump zijn posts had ik het gevoel dat ik iets belangrijks kapot moest maken...
Betalen voor bewezen dienstenWat doet gij met uw kapster, dat uw dochter die gif daaraan linkt?

Als je kinderen hebt, is een kapster die er goed mee om kan dan ook goud waard.Betalen voor bewezen diensten![]()
Amen!Als je kinderen hebt, is een kapster die er goed mee om kan dan ook goud waard.
OP DIE MANIER??????Betalen voor bewezen diensten![]()

De gedachtengang van mijn dochter is vooralsnog even ondoorgrondelijk voor mij als voor jouOP DIE MANIER??????
Voor context voor de rest, deze conversatie begon met deze gif:
Bekijk bijlage 7309

Was het niet een buurvrouw die je dochters haar bijknipt?De gedachtengang van mijn dochter is vooralsnog even ondoorgrondelijk voor mij als voor jou![]()

Ik kan in alle eer en geweten zeggen dat @Wannez daar evenveel op lijkt als op Koekiemonster.Hah grappig, in mijn hoofd zag gij er al uit als die zanger.
Bekijk bijlage 7311
Dat kan wel zijn, maar ge danst tactisch rond de clue. Ge zegt specifiek dat hij "daar evenveel op lijkt als op Koekiemonster" ... maar beweert (met opzet gok ik) nergens dat hij er NIET op lijkt.Ik kan in alle eer en geweten zeggen dat @Wannez daar evenveel op lijkt als op Koekiemonster.
Dancing, That’s How we rollDat kan wel zijn, maar ge danst tactisch rond de clue. Ge zegt specifiek dat hij "daar evenveel op lijkt als op Koekiemonster" ... maar beweert (met opzet gok ik) nergens dat hij er NIET op lijkt.
![]()

Ah gij hebt em dus ook al gezien IRL.#wannezinthewild
![]()
De ironie wil dat er een traditie is waarbij een select gezelschap “Elmo Elmo” scandeert en dit een gelijkaardige uitwerking heeft op mijn “moves”. Het is niet helemaal dit, maar heeft er wel veel van weg:#wannezinthewild
![]()