Finished The Beyond Quiz | Januari

BeyondQuiz_Januari.png


Beste vrienden,
Na overleg (roepen, tieren, bloed, zweet & tranen) hebben we besloten om de quiz in eigen huis te ontwikkelen. Dit geeft ons meer controle over de input en output en we botsen niet meer op de limieten en vooral de kostprijs van kahoot. Het ziet er allemaal iets minder fancy uit en het is nog in beta maar jullie kunnen alvast quizzen! Indien jullie nog opmerkingen, commentaar of ideetjes hebben dan mag je dat zeker laten weten. De scores zullen denk ik ook lager liggen gezien we een iets anders score systeem gebruiken (wel nog altijd, hoe sneller je antwoordt, hoe beter je scoort). Het concept van de quiz ongeveer hetzelfde moeten zijn. Er zullen ook ronde winnaars, trimester winnaars en jaar winnaars zijn (meer info in de regels). Verder wil ik @Cyberkef bedanken voor zijn onuitputtelijke energie om dit zo snel te ontwikkelen.

Succes allen!

The One & Only Quiz!
Elke maand zal er vanaf nu een beyond quiz georganiseerd worden. Elke keer 10 vragen verdeeld over 5 onderwerpen.
Je score wordt bijgehouden per maand om in een klassement te zetten dat elke maand vernieuwd wordt. Kroon jij je tot de
beste quizzer van Beyond Gaming? Of eindig je zoals altijd weer op de laatste plaats?

Doe hier mee met de quiz!

Wanneer?
Elke 15e van de maand komt de quiz online en loopt tot het einde van de maand
Voor deze maand is het dus tot 31 januari (23:00)

Regels
1 deelname per lid.
Antwoorden verklappen leidt tot onmiddelijke diskwalificatie en 0 punten voor deze ronde.
Bij meerdere inbreuken kan dat tot een ban of diskwalificatie voor verdere quizzen leiden.
Elke 3 maanden reset.
Elk trimester een winnaar (over die 3 quizzen heen).
Elk jaar een winnaar (van de 4 beste scores samen geteld - 1 per trimester).

Tijdelijke resultaten
Algemeen klassement 2021

Rondewinnaars
-

Contact
Voor meer info kan je altijd @Strijkijzer contacteren.
 
Laatst bewerkt:
Wordt er niet meer getoond wat het juiste antwoord was? Of ik moet er heel erg hebben overgekeken?
 
is het ook niet mogelijk om de quiz wat beter passend te maken voor kleinere schermen, nu moest ik iedere keer serieus naar beneden scrollen om de ganse vraag te kunnen zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
is het ook niet mogelijk om de quiz wat beter passend te maken voor kleinere schermen, nu moest ik iedere keer serieus naar beneden scrollen om de ganse vraag te kunnen zien.
Dees, ik wist initiëel echt niet wat gebeurde. GUI gewijs vond ik het echt verwarrend wat er nu aan de hand was.
Voor de rest blijft het wel een leuk concept, leuke vragen, en het zal wel beter worden. Bedankt aan degenen die het trekken @Strijkijzer veronderstel ik) !!
 
Terug
Bovenaan