Het grote onderbroeken topic

Type onderbroek

  • Slip

    Stemmen: 18 12,9%
  • Boxershort (los)

    Stemmen: 30 21,6%
  • Boxershort (aansluitend)

    Stemmen: 99 71,2%
  • String

    Stemmen: 3 2,2%
  • Ander type

    Stemmen: 3 2,2%
  • Welke onderbroek?

    Stemmen: 3 2,2%
  • Bomma style

    Stemmen: 2 1,4%
  • Hipster

    Stemmen: 7 5,0%
  • Kanten onderbroek

    Stemmen: 4 2,9%
  • Corrigerende onderbroek

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    139
Al jaren tevreden van H&M. Pijpen zijn iets langer want ik vind dat korte nogal de neiging hebben om dicht bij het zaakje omhoog te kruipen.

Dure merken zijn zwaar overpriced en overrated. Elastische banden met een merk (zeker boven de zwembroek :unsure: ) zijn meestal snobbish.

hmgoepprod


Om te sporten draag ik die van Decathlon omdat katoen veel vocht opneemt en mijn dijen dan na een tijdje beginnen schuren.

ademende-boxershort-voor-hardlopen-heren.jpg


Om sportief te zwemmen draag ik liever iets strak omdat lange natte pijpen veel te hard kleven naar mijn goesting.

22061613-4


Om casual rond te hangen aan het zwembad / terras / bbq wel iets losser.

mr_marvis_swims_Limoncellos_CAM_1_2x3_0e519606-a7bf-472a-922d-f63a733154a0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mij maakt het geen hol uit, maar ik ga dan ook regelmatig gaan zwemmen in een publiek zwembad met zwemshortverbod.

Dat shortverbod is er gekomen doordat blijkbaar velen diezelfde short de ganse dag droegen in de auto, op café, op restaurant, etc… om dat uiteindelijk hiermee te gaan zwemmen.
Afschuwelijk vind ik dat… een klein. Eentje basishygiëne lijkt mij toch wel vereis.

Door het zwembadshortverbod zijn ze nu wel verplicht om te switchen…
 
Lekker losse boxershorts. Fijn lucht eraan. Ff wennen in het begin, maar dat gaat snel.
 
Lekker losse boxershorts. Fijn lucht eraan. Ff wennen in het begin, maar dat gaat snel.

Ik vind die vooral leuk om te slapen.
Maar zo een losse boxershort is wel wat gefriemel als er een zware jeans boven moet in de winter.
Dan heb ik toch wel liever een aansluitende boxershort aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die vooral leuk om te slapen.
Maar zo een losse boxershort is wel wat gefriemel als er een zware jeans boven moet in de winter.
Dan heb ik toch wel liever een aansluitende boxershort aan.
Geen idee wat je met dat gefriemel bedoelt.
Na het toilet ff zien dat de pijpen goed zitten ja, maar dat was ook vaak met andere boxers, zeker als ze nr boven kruipen bij het wandelen.
 
Geen idee wat je met dat gefriemel bedoelt.
Na het toilet ff zien dat de pijpen goed zitten ja, maar dat was ook vaak met andere boxers, zeker als ze nr boven kruipen bij het wandelen.

Een losse boxershort heeft wat meer stof en is dus inderdaad losser.
Als je je jeans naar boven trekt, dan heb ik graag dat die boxershort mooi glad zit en dus geen dubbele plooien enzo.
Bij strakke boxers heb ik dat niet, die blijven gewoon altijd goed zitten. Oprollende pijpen ook nog nooit gehad…
 
Draagt er niemand de meer speciale merken? Clever? Addicted? Olaf Benz?

Daar heb ik wel wat van aangevuld met the ususal boxers van Diesel of Versace. Pasvorm is belangrijk maar ik vind het zelf prettig om iets van het meest gangbare af te wijken.

Mijn vriendin is tegenwoordig haar lingerie aan het aanvullen met dingen van Maison Close. Daar hoor je mij niet over klagen :)
 
Misschien wat off topic, maar dé verademing bij mij zijn enkelsokken/sneakersokken geweest.
Van thuis uit, als kind, kreeg ik altijd gewone sokken, die de helft van uw been inpalmen en die meestal ook veel te spannend zijn.

Nu al heel lang overgestapt op enkelsokken, maar ik kan me nog heel goed het gevoel herinneren toen ik die voor het eerst droeg. Wat een verschil!

Dus als ik één advies kan geven aan forumleden die gewone sokken dragen: buitengooien die handel! 😊
 
Met weer zoals we nu hebben probeer ik gewone onderbroeken te dragen. Daar het op men werk op bepaalde plaatsen tussen de 45 en 60 graden is is een boxershort gewoon te warm, schuurt men r**t ook van open. Heb verschillende types liggen, is mij eigenlijk eender. Behalve met dit weer dus.
 
Terug
Bovenaan