Groot Het grote ik volg de pijlen in de Colruyt niet topic

Volg jij de pijlen in de Colruyt?


  • Totaal aantal stemmers
    35

MisterV

Well-known member
Hey lieve zwammers. Aangezien Zwam zo'n beetje het rebelse hoekje van BG is. Zijn jullie allemaal van die fake-stoere forummers die in real life braafjes de pijltjes volgen, of zijn jullie in het echt even rebels als hier?
 
Ik kom binnen, draai rechtsreeks naar de kassa, ga mijn ijs gaan halen voor mijne rum (naast de kassa), en zet mij rechtstreeks naar de eerste plek, sla 6 klanten over met een klein gebaar :

SU3i02.gif

Als ik iets anders moet hebben volg ik wel braafjes de aangeduide pijltjes :headshake:
 
Alleen als ik Samsonworst of pizza's van Dr. Oetker nodig heb, volg ik de pijlen.
In onze Colruyt moet je wel eerst de qr-codes inscannen op de grond en vervolgens krijg je in augmented reality de pijlen te zien op de grond,
 
Ik ga eerst ernaast in de Dreamland stoepkrijt kopen. Vervolgens gebruik ik dat om zelf pijlen te tekenen in de Colruyt, die ik dan uiteraard braaf volg.
 
asset-2787890.jpg


Ik zag de kans om deze even aan te bevelen.
Als je daar dan toch bent, volgt dan maar de pijltjes naar deze pakjes.
Wel nutri-score E.
Energieklasse niet vermeld, maar ik denk A+++.
 
Met de hoeveelheid suiker die daarin zit kan je zonder problemen een klasse F diepvries een week lang van stroom voorzien.
Mijn vrouw haar voeten zijn een klasse F diepvries. Maar als ik die maar 1 carré frangipaneke per week geef verandert die in een klasse A bulldozer.
 
Terug
Bovenaan