Het beyondKlussers blundertopic

Met de kleine haakse slijper een sleuf aan het slijpen in snelbouw, zonder het handvat er op. Dat spel 'bijt' ineens in de muur, vliegt uit mijn hand... en landt recht op mijne pols. Héél veel chance gehad dat er geen pees of ader door was. 't Is wel genaaid geweest. En nu heb ik een litteken waardoor het lijkt dat ik mijn pols heb willen over snijden.

En dan een 2e keer, had ik een tige doorgeslepen en ik was de draad aan het opkuisen. Tige in 1 hand, slijpmachine in de andere. Ik schiet weg met mijn tige... natuurlijk WEER in mijn hand. Nu heb ik op het kussen van mijn duim en mijn ringvinger nog een 2 extra littekens :)

En helemaal in 't begin van de verbouwingen was ik egalisé en tegels aan het uitbreken, en kreeg ik door slechte communicatie met ne maat een stuk op mijne vinger dat zeker 100 kg woog. Ik was toen ongemakkelijk van de zeer. Mijn nagel is dan nog uitgevallen.

Qua fails in de werken zelf valt het mee. Vooral onderschatten hoe lang iets duurt, of zo van die dagen waarop ge heel de dag bezig zijt en op 't einde niks verwezelijkt hebt...
 
  • Leuk
Waarderingen: Secj
Bij een renovatie gyproc muur aan het zetten voor de gewone steense binnenmuur, gyproc tegen cls latten. Ik al die latten gezet over de ganse muur, wil ik mijn gyproc platen er tegen vijzen kom ik tot de conclusie dat ik al bij de eerste lat verkeerd gemeten had.... Al die latten kunnen gaan herboren. Dikke fail, en serieus gevloekt op men eigen toen.
 
Bij een renovatie gyproc muur aan het zetten voor de gewone steense binnenmuur, gyproc tegen cls latten. Ik al die latten gezet over de ganse muur, wil ik mijn gyproc platen er tegen vijzen kom ik tot de conclusie dat ik al bij de eerste lat verkeerd gemeten had.... Al die latten kunnen gaan herboren. Dikke fail, en serieus gevloekt op men eigen toen.
Tis te vroeg maar deze gaat ge toch es moeten uitleggen. Uwe gyproc zet ge toch altijd haaks?
 
Bij familie gaan helpen om hun hagen en bomen te snoeien. Daar hing een oude hoogspanningskabel over hun tuin (die ze daar al lang probeerden te laten weghalen) en ik snij die over met de kettingzaag. Die draad valt natuurlijk.. recht in hun zwembad. Ze zijn toen snel gekomen maar bleek geen stroom op te zitten. Vraag me af wat voor lichtshow we anders hadden gekregen..
 
Bij een renovatie gyproc muur aan het zetten voor de gewone steense binnenmuur, gyproc tegen cls latten. Ik al die latten gezet over de ganse muur, wil ik mijn gyproc platen er tegen vijzen kom ik tot de conclusie dat ik al bij de eerste lat verkeerd gemeten had.... Al die latten kunnen gaan herboren. Dikke fail, en serieus gevloekt op men eigen toen.
ik ben zo begonnen met hart op hart 59cm, want ik moest een deel OSB doen en een deel gyproc. Dus ik dacht 2 malletjes te maken zodat ik niet altijd moest meten, lekker gemakkelijk.

Pas later had ik door dat Gyproc HoH 60 is. Al een geluk dat ik niet teveel moest verhangen 🙈
 
Bij familie gaan helpen om hun hagen en bomen te snoeien. Daar hing een oude hoogspanningskabel over hun tuin (die ze daar al lang probeerden te laten weghalen) en ik snij die over met de kettingzaag. Die draad valt natuurlijk.. recht in hun zwembad. Ze zijn toen snel gekomen maar bleek geen stroom op te zitten. Vraag me af wat voor lichtshow we anders hadden gekregen..

Daar heb je wel ferm geluk gehad.
 
Bij familie gaan helpen om hun hagen en bomen te snoeien. Daar hing een oude hoogspanningskabel over hun tuin (die ze daar al lang probeerden te laten weghalen) en ik snij die over met de kettingzaag. Die draad valt natuurlijk.. recht in hun zwembad. Ze zijn toen snel gekomen maar bleek geen stroom op te zitten. Vraag me af wat voor lichtshow we anders hadden gekregen..
Dit is echt full retard
 
Bij familie gaan helpen om hun hagen en bomen te snoeien. Daar hing een oude hoogspanningskabel over hun tuin (die ze daar al lang probeerden te laten weghalen) en ik snij die over met de kettingzaag. Die draad valt natuurlijk.. recht in hun zwembad. Ze zijn toen snel gekomen maar bleek geen stroom op te zitten. Vraag me af wat voor lichtshow we anders hadden gekregen..
De lichtshow is 1 ding. De rekening van dat grapje een ander. Mocht dat echt geweest zijn dan had je echt niet gelachen.
 
Rekening? Als hij die hoogspanningskabel "aard" door die te willen oversnijden met een kettingzaag, dan wordt hijzelf toch tot as geëlectrocuteerd?
 
Voor alle duidelijkheid, want dat mis ik vaak als ik een uitleg doe.. ikbheb dat dus per ongeluk doorgegaan, die ging tussen de bomen 😅
 
6011a69f6d988-142912083_328229978450447_8825971687292234284_n.jpg

Blunder van vandaag 🤦‍♂️
 
Laatst bewerkt:
Vroeger toen ik nog facebook had volgde ik een pagina genaamd 'bouwfoutjes'.

Dat was ook wel lachen, misschien een eigen topic waard :D
 
Vroeger toen ik nog facebook had volgde ik een pagina genaamd 'bouwfoutjes'.

Dat was ook wel lachen, misschien een eigen topic waard :D
Ik dacht zo’n serieuze verbouwgroep gevonden te hebben op Facebook. De mannen die er echt iets van kennen kunt ge op 1 hand tellen en de rest is er om valse info te geven of mensen uit te lachen. Heeft mij doen beseffen dat ik nooit een huis moet kopen van iemand die zelf aan gerenoveerd heeft :unsure:
 
Hier bij het snijden van gyproc van mijn geleidelat geschoten en los door mijn pink gesneden.

Ik voel 10 jaar later nog altijd als het weer op veranderen staat.
 
Terug
Bovenaan