Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buiten die mist dan vandaag ...Dagen als vandaag en de voorbije dagen zijn veruit mijn favoriete herfstdagen. Hogedruk-herfst. Prachtig weer.
Idd, dat hoort bij 1029 hPa en mist hoort zeker ook bij de herfst. Zolang het weer opklaart, wat straks wel zal gebeuren. Dan volgt een grotendeels blauwe hemel en rustig weer.Buiten die mist dan vandaag ...
Jill Peeters een paar dagen geleden "Woensdag en donderdag worden kraakheldere dagen!". Als ik voor zonsondergang nog iéts van de zon te zien ga krijgen, ga ik al content mogen zijn denk ik...
Het hoort er bij, maar toch liever geen mist 's ochtends, ik ben daar geen fan van met de fiets, dan pak ik de auto.Idd, dat hoort bij 1029 hPa en mist hoort zeker ook bij de herfst. Zolang het weer opklaart, wat straks wel zal gebeuren. Dan volgt een grotendeels blauwe hemel en rustig weer.
Mist komt steeds minder voor bij ons. Reden te meer om de mooie kant van mist (en die is er zeker) te waarderen.
As we speak mijn boterhammen aan het opeten in het park. Staalblauwe hemel, niks wind en heerlijk zonnetje, ondanks de 12 graden niks te koud. Mijne jas al uit moeten doenJill Peeters een paar dagen geleden "Woensdag en donderdag worden kraakheldere dagen!". Als ik voor zonsondergang nog iéts van de zon te zien ga krijgen, ga ik al content mogen zijn denk ik...

peddeltoernooi éOm 20U padeltornooi, dat gaat in het water vallen vrees ik.
Voor de komende dagen bewolkt en rond de 17°C: saai weer dus in feite: weinig wind, weinig regen maar ook weinig zon
Het is vooral moeilijker om mijn lui gat naar buiten te krijgen. Terwijl wanneer de zon schijnt dat gemakkelijker gaat.Het is een weekje typisch Belgisch weer: grijze smurrie en gematigde temperaturen.
Best saai, inderdaad, maar nog wel best aangenaam om buiten te komen.